۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
دولت من حامی آسیب‌پذیران جامعه خواهد بود
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی:

دولت من حامی آسیب‌پذیران جامعه خواهد بود

همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من صدای بی‌صداها و قدرت بی‌قدرتان هستم، گفت: دولت من حامی آسیب‌پذیران جامعه خواهد بود.

به گزارش بازار، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین برنامه مناظره انتخاباتی گفت: لازم می‌دانم در ابتدا از شیوه برگزاری مناظره‌ها انتقاد کنم. در یک مصاحبه نیز عرض کردم، شیوه مناظره مثل مسابقه هفتگی شده است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم ملت شریف ایران، مواضع ما را به روشنی بداند، بهتر بود سوالات مهمتری مطرح شود. سوالاتی که مردم عزیز برایشان مهم است. آن وقت ببینیم فرق کاندیداها در نحوه پاسخ‌دهی و عمل به این سوالات چگونه خواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: واقعیت این است که این، یک نوع انحصار است. من مخالف انحصار در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و رسانه هستم. انحصار عامل اصلی ناکارآمدی و عامل اصلی فساد است.

همتی تصریح کرد: ببینید الان انتخاب بین بد و بدتر یا خوب و خوب‌تر نیست. انتخاب بین افرادی است که، معتقد هستند نباید بگذاریم این درب بر روی کنشگری شهروندان عزیز بسته شود و نفس جامعه را بخواهد بگیرد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم مهمترین وظیفه ما و وظیفه مردم این است که راجع به این موضوع تصمیم بگیریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: من صدای بی ‌صدایان و قدرت بی قدرتان هستم. چرا این جملات را عرض کردم؟ به خاطر اینکه دولت من، حامی آسیب پذیرترین افراد جامعه خواهد شد. گروه‌هایی را که در جامعه آسیب پذیر هستند را عرض می‌کنم.

همتی ادامه داد: اعتقاد دارم موفق ترین و بهترین کاری که می‌توان انجام داد، این است که برای شهروندانی که آسیب پذیرتر هستند، شانس زندگی بهتر و شرایط بهتر فراهم کنیم.

وی ادامه داد: کولبرها، سوخت برها، بی شناسنامه‌ها، قربانی‌های فقر شدید، بی‌خانمان‌ها، افراد دارای معلولیت، بیکاران، کارگران، کارگران غیر رسمی، مهاجران، کودکان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست، اینها واقعاً معضل بزرگ جامعه ما است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: آنقدر درگیر مسائل کوچک شده‌ایم که همه اینها را فراموش کرده‌ایم. پس توجه ما در دولت همین‌ها خواهد بود.

وی گفت: آموزش از مسائل مهم است. در نگاه من بازار رقابتی و فاقد انحصار نقش مهمی در توسعه کشور دارد. اما دولت در سه حوزه حتماً باید جدی وارد شود. ۱- سلامت ۲- آموزش ۳- افشار آسیب‌پذیر

همتی ادامه داد: برای آموزش باید از پایه کار بکنیم. ما مدارس دولتی را کم اهمیت کرده‌ایم. یکی از برنامه‌هایی که من دارم، این است که از پایه مدارس دولتی را تقویت کنیم.

کد خبر: ۹۲٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha