۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
سالانه هزاران انشعاب غیرمجاز برق در شمال کرمان جمع آوری می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان:

سالانه هزاران انشعاب غیرمجاز برق در شمال کرمان جمع آوری می شود

کرمان- سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: سالانه چندین هزار انشعاب غیرمجاز برق در شمال استان کرمان قطع و جمع آوری می شود.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: باید تولید و مصرف در صنعت برق با یکدیگر هماهنگ باشد؛ برق به گونه ای نیست که ذخیره شود و در ساعاتی که دچار مشکل می شویم از آن استفاده کنیم.

وی گفت: اگر در زمینه بالانس کردن تولید برق در نیروگاه و مصرف توسط مشترکان دچار اختلال شویم به مشکل بر می خوریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بیان کرد: در صورتی که مشترکی در اثر نوسانات برق دچار آسیب اقتصادی می شود می توانند اطلاعات و میزان خسارات را در سایت https://bime.tavanir.org.ir/ درج کنند. کارشناس شرکت های بیمه ای بررسی لازم را انجام داده و اطلاع رسانی به فرد انجام می شود.

سلیمانی ادامه داد: برنامه های زمان بندی قطعی برق در سایت شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به آدرس https://www.nked.co.ir و اپلیکیشن «برق من» بارگذاری شده است.

وی بیان کرد: برنامه های مدیریت خاموشی و قطعی برق در قالب اس ام اس هم برای مشترکان ارسال می شود البته این برنامه ها احتمالی است و در صورت برقراری توازن بین تولید و مصرف، اعمال نمی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان واگذاری برخی امور مرتبط با حوزه برق به دفاتر پیشخوان را به منظور بالا بردن سرعت کار دانست و گفت: کار افرادی که برای انشعاب برق مراجعه می کنند در صورت دارا بودن پروانه ساخت و ساز یا پایان کار دچار هیچ گونه مشکلی نمی شوند و در اسرع وقت کار آنها انجام می شود.

سلیمانی در خصوص انشعابات غیرمجاز اظهار کرد: مشترکین غیرمجازی که از برق استفاده می کنند هیچگونه قید و بند و کنترلی روی آنها وجود ندارد.

وی از جمع آوری انشعابات غیرمجاز در استان کرمان خبر داد و افزود: به دلیل اینکه این افراد عموما فاقد مجوزات قانونی هستند امکان واگذاری انشعاب به آنها وجود ندارد و اکثرا در مناطق حاشیه ای شهر ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: بر این اساس سالانه چندین هزار انشعاب غیرمجاز قطع و جمع آوری می شود.

کد خبر: ۹۲٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha