۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
شناسایی یک‌هزار فقره از دارایی های مهم استان همدان در طرح جامع پدافند غیر عامل
استاندار همدان خبر داد:

شناسایی یک‌هزار فقره از دارایی های مهم استان همدان در طرح جامع پدافند غیر عامل

همدان - استاندار همدان گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم استان همدان در طرح جامع پدافند غیر عامل این استان شناسایی و معرفی شده‌ است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سیدسعید شاهرخی در شورای پدافند غیر عامل استان همدان گفت: پدافند غیر عامل باید تقویت شود زیرا مهم‌ترین ماموریت این نهاد، حفظ دارایی‌ها ملی است.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان اقدامی ارزشمند به عنوان نقشه راهی برای پدافند استان است، افزود: نهادها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تنظیم و تدوین طرح جامع پدافند نقش بسزایی داشتند که قابل تقدیر است.

شاهرخی با بیان اینکه در طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدانبیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم شناسایی و معرفی شده‌ است، گفت: بیش از یک‌صد برنامه متنوع مهم نیازسنجی و در طرح جامع پدافند غیر عامل استان دیده شده که انجام و اجرای آن بسیار ضروری است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان نقش تعیین کننده‌ای در تحولات استان در این زمینه ایفا خواهد کرد، گفت: باید نقش پدافند غیر عامل برای مردم نهادینه و برای تصمیم‌گیران نیز برجسته شود.

وی تاکید کرد: پدافند غیر عامل استان همدان در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله کرونا اقدامات مهمی انجام داده و باعث شده همدان در صدر ارزیابی‌ها قرار گیرد.

کد خبر: ۹۲٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha