۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
آزمون چهارمین دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی اجتماعی بنیاد برکت برگزار شد
به صورت آنلاین؛

آزمون چهارمین دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی اجتماعی بنیاد برکت برگزار شد

آزمون آنلاین چهارمین دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی –اجتماعی بنیاد برکت به صورت سراسری با حضور ۱۶۹ شرکت کننده در کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، آزمون چهارمین دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی - اجتماعی بنیاد برکت به صورت سراسری روز جمعه و با حضور ۱۶۹ شرکت کننده در مناطق مختلف کشور برگزار شد.

زمان پاسخگویی آزمون ۱۲۰ دقیقه و در ۲ بخش آزمون سوالات تخصصی، رایانه و استعداد در ۶۰ دقیقه و آزمون شخصیت شناسی در ۶۰ دقیقه بوده است.

آزمون با توجه به مسائل موجود در کشور به علت ویروس کرونا در حداقل زمان ممکن برای هماهنگی، به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد.

آزمون آنلاین برای اولین بار در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توسط گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر با کمک مجموعه آزمونیار برگزار شد.

طی ۳ روز اخیر انواع تست های سخت افزاری و نرم افزاری از سامانه برای آمادگی داوطلبان برای آزمون انجام شد و از طریق اطلاع رسانی روی سایتTCG، سه نوبت پیامک، تماس تلفنی و ارسال پیام در واتس آپ توضیحات و راهنمایی لازم صورت پذیرفت.‌

روز آزمون، مدیر کلینیک محرومیت زدایی به همراه دو کارشناس و کارشناس فنی از گروه مشاوران تدبیر و معاون اشتغال اجتماع محور و کارشناس معاونت از بنیاد برکت از ساعت ۸ در محل ستاد آزمون مستقر بودند.

همزمان با شروع آزمون، مدنی مدیرعامل بنیاد برکت نیز برای بازدید از پشتیبانی آزمون در محل شرکت مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر حضور یافته و به بررسی کمی وکیفی سوالات و نحوه برگزاری آزمون و ادامه فرایندهای جذب تسهیل گران پرداخت.

تعداد کل افراد مجاز به حضور در آزمون ۱۸۵ نفر بوده که از این میان ۱۶۹ نفر توانستند در آزمون شرکت کنند و این آمار حاکی از عدم حضور کمتر از ۱۰ درصد داوطلبان آزمون بوده که با توجه شرایط موجود در کشور حکایت از ریزش داوطلبان با درصدی معقول است.

نتایج آزمون تخصصی با توجه به تحلیل های آماری لازم تا تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۸ اعلام و نتایج آزمون شخیصت شناسی تا زمان برگزاری آزمون مصاحبه حضوری متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha