۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
بهره گیری از نرم افزار جدید قرائت کنتورهای آب در استان همدان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

بهره گیری از نرم افزار جدید قرائت کنتورهای آب در استان همدان

همدان - حسینی بیدار، مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان گفت: طراحی سامانه‌ای به منظور تسهیل فرآیند قرائت کنتور همراه با در اختیار قرار دادن ابزارهای مدیریتی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به اینکه امروزه نیاز به طراحی سامانه هایی به منظورتسهیل فرآیند کنتورخوانی در شرکت های آب و فاضلاب و همچنین کاهش خطاهای انسانی، بیش از پیش احساس می شود، گفت: در همین راستا، طراحی سامانه‌ای به منظور تسهیل فرآیند قرائت کنتور همراه با در اختیار قرار دادن ابزارهای مدیریتی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان همدان قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه نرم افزار و سخت افزار قرائت کنتور پیش از این نیز در شرکت استفاده می شد، عنوان کرد: سطح امکانات و قابلیت های ایجاد شده در این نسخه از نرم افزار با نرم افزارهای قبل قابل قیاس نبوده و نسخه جدید با قابلیت نصب بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی، شرکت را از خریداری تجهیزات سخت افزاری انحصاری بی نیاز کرده است.  

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان ارسال مختصات قرائت به همراه تصویر کنتور را از قابلیت های کلیدی این نرم افزار معرفی کرد و افزود: با این قابلیت که با هدف افزایش دقت و پاسخگویی به اعتراض هایی که برخی از مشترکین یا دستگاههای نظارتی به عدم قرائت کنتور می نمایند و به درخواست معاونت خدمات مشترکین ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: ثبت و ارجاع مستقیم پیشنهادات و انتقادات مشترکین و بروز آوری مختصات مکانی و مشخصات ملک از دیگر مشخصات این نرم افزار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان توضیح داد: این نرم افزار، علاوه بر دریافت برنامه قرائت در اولین دسترسی به شبکه اینترنت اطلاعات حاصل از کنتورهای قرائت شده مانند رقم، مختصات، تصویر و سایر مشخصات کنتور را به صورت برخط در سامانه ثبت می کند و مدیران می تواند گزارشی از میزان قرائت های انجام شده را به صورت برخط دریافت کنند.

کد خبر: ۹۲٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha