۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
ایران، محور اقتصاد ۶۰۰ میلیونی منطقه
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد

ایران، محور اقتصاد ۶۰۰ میلیونی منطقه

قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران از نظر علم و فناوری مدیریت اقتصادی تزانزیت منطقه و حجم نقدینگی این ظرفیت را دارد که به محور اقتصاد منطقه ۶۰۰ میلیونی تبدیل شود.

به گزارش بازار، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی درباره نوع ویژه به واردات کالاها به کشور افزود: ما باید یک ایران بزرگ اقتصادی سیاسی در بازار بزرگ ۶۰۰ میلیونی در منطقه تشکیل دهیم یعنی راه توسعه ایران در این است که این بازار هزار میلیارد دلاری نقش ویژه خود را به ویژه با تشکیل شرکت‌های زنجیره تولید بین ایران با یک و یا ایران با چند کشور شکل گیرد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه ممکن است در داخل تولید دستگاه ام آرای یا هواپیما به صرفه نباشد، اما این مهم می‌تواند در مشارکت با کشورهای منطقه نتیجه دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در موضوع خودرو نیز هم اکنون برای اینکه از اشتغال هموطنانمان حفاظت کنیم واردات را می‌بندیم که البته این خود باعث می‌شود هموطنان از کیفیت آن راضی نباشند چرا که به صورت انحصاری در آمده است، اما در همین زمینه می‌توان با مشارکت کشورهای منطقه فرم خودرو و یا اجزای مهم دیگر آن یک زنجیره تولید شکل داد.

کد خبر: ۹۲٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha