۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟

بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟

سرمایه‌گذاری در کانادا بسته به نوع سرمایه‌گذاری، استان، شهر و... به میزان پول متفاوتی نیاز دارد؛ بنابراین نمی‌توانیم مبلغ ثابتی را به عنوان مبنا در نظر بگیریم.

به گزارش بازار، یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی، سرمایه گذاری و دریافت «ویزای سرمایه گذاری در کانادا» است. زمانی که از این نوع ویزا صحبت می‌کنیم؛ ذهن افراد به سمت مبالغی نجومی مانند ۱میلیون دلار می‌رود؛ اما بهتر است بدانید که با مبالغی بسیار کمتری مانند ۱۰۰هزار دلار کانادا، امکان مهاجرت به این کشور وجود دارد.

قطعا سرمایه‌گذاری در کانادا و اخذ ویزای آن، فراز و نشیب و پیچیدگی‌های زیادی دارد؛ بنابراین پروسه آن باید توسط یک وکیل کاربلد یا یک موسسه مهاجرتی خوش‌نام انجام شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع روش‌های موجود برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا آشنا کنیم.

اگر کارآفرین هستید یا سرمایه اولیه برای راه‌اندازی کار دارید؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

برای سرمایه گذاری در کانادا چقدر پول لازم است؟
سرمایه‌گذاری در کانادا بسته به نوع سرمایه‌گذاری، استان، شهر و... به میزان پول متفاوتی نیاز دارد؛ بنابراین نمی‌توانیم مبلغ ثابتی را به عنوان مبنا در نظر بگیریم. در کل برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا به یک سری پیش‌نیازهای اولیه نیاز دارید که شامل موارد زیر است:

داشتن حداقل مدرک لیسانس مورد تایید کانادا (در برخی از برنامه‌های مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری، مدرک دیپلم مورد تایید کانادا، کفایت می‌کند.)

داشتن مدرک زبان حداقل CLB۵ یا آیلتس ۵

داشتن سابقه مدیریتی

اثبات کارآفرینی و سابقه مدیریت بیزنس شخصی (در برخی از برنامه‌ها)

اگر بیشتر موارد بالا را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع سرمایه گذاری در کانادا
به صورت کلی، انواع سرمایه‌گذاری در کانادا به شرح زیر است:

دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق استارت‌تاپ

دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی استانی

دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق کارآفرینی

دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق ثبت شرکت

دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق خرید کسب‌وکارهای فعال در کانادا

دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق برنامه خود اشتغالی

همان‌طور که می‌بینید، روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا بسیار گسترده بوده و امکان پرداختن به تمامی آنها وجود ندارد؛ بنابراین در این مطلب تنها به بهترین روش‌ها یا به عبارتی دیگر بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کانادا می‌پردازیم.
فرصت های سرمایه گذاری در کانادا را از دست ندهید!

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کانادا بسیار زیاد است اما بسیاری از آنها، نیازمند مبالغ سنگینی هستند که تامین آن برای بیشتر هم‌وطن‌های عزیزمان امکان‌پذیر نیست. ابتدا بیایید برنامه‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها و ایالت‌های مختلف را باهم بررسی می‌کنیم.

نکته مهم: در برنامه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا ما با دو موضوع مهم مواجه می‌شویم:

میزان مبلغ برای سرمایه‌گذاری

میزان مبلغ برای تمکن مالی

در واقع شما علاوه بر مبلغ سرمایه‌گذاری، باید تمکن مالی خود را هم به دولت کانادا اثبات کرده و توانایی تامین مخارج‌تان را برای بازه ۶ماهه تا ۲ ساله بسته به طرح انتخابی خود داشته باشید.

نکته دوم: اگر توانایی تامین بودجه‌های سنگین برای سرمایه‌گذاری را ندارید، می‌توانید شهرهای کوچک و حتی روستاهای اطراف مراکز ایالت‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

سرمایه گذاری در استان نوا اسکوشیا کانادا

برای معرفی اولین طرح، تصمیم گرفتیم به یکی از ارزان‌ترین طرح‌ها بپردازیم! اگر ۱۵۰ هزار دلار کانادا پول دارید و حداقل ۲۱ سالتان شده است؛ چمدان‌هایتان را ببندید و آماده مهاجرت به کانادا شوید!

جزئیات این طرح:

این طرح مربوط به کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا است.

ارزش املاک، اموال و به‌طور کلی دارایی‌های شما باید حداقل به اندازه ۶۰۰ هزار دلار کانادا باشد؛ این مبلغ به جز آن ۱۵۰ هزار دلار است.

باید حداقل ۳سال کسب‌وکار خود را اداره کرده یا حداقل ۵سال سابقه مدیریت ارشد یک کسب‌وکار را داشته باشید.

حداقل سطح زبانی شما باید CLB۵ باشد.

اگر شرایط بالا را دارید، همین الان بیزنس پلن خود را برای کارآفرینی در استان نوا اسکوشیا آماده کنید؛ زیرا ارائه بیزنس پلن جامع و شفاف یکی از شروط اصلی پذیرش شما در این برنامه مهاجرتی است.

سرمایه‌گذاری در استان مانیتوبا کانادا

اگر حداقل ۲۵سال سن دارید، از کشاورزی و مزرعه‌داری خوشتان می‌آید و توانایی تامین مبلغی بین ۱۵۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار کانادا دارید؛ ایالت مانیتوبا منتظر شماست!

جزئیات این طرح:

این طرح مربوط به کارآفرینی در استان مانیتوبا است.

ارزش املاک، اموال و به‌طور کلی دارایی‌های شما باید حداقل به اندازه ۵۰۰ هزار دلار کانادا باشد؛ این مبلغ به جز آن ۱۵۰ تا ۲۵۰هزار دلار است.

باید حداقل ۳سال کسب‌وکار خود را اداره کرده یا حداقل ۵سال سابقه مدیریت ارشد یک کسب‌وکار را داشته باشید.

حداقل سطح زبانی شما باید CLB۵ باشد.

در این طرح داشتن مدرک دیپلم دبیرستان برای سرمایه‌گذاری کافی است!

نکته مهم: برای سرمایه‌گذاری در مناطق اصلی مانیتوبا مبلغ ۲۵۰ هزار دلار کانادا و برای مناطق حومه یا خارج از مناطق اصلی ۱۵۰ هزار دلار کانادا نیاز است.

اگر شرایط بالا را دارید می‌توانید مهاجرت از این طریق را دستورکار خود قرار دهید.

سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا کانادا (ونکوور)

سرمایه‌گذاری در بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های مهاجرتی در کانادا است؛ شما تنها با داشتن مبلغی بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار کانادا، می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید.

جزئیات این طرح:

این طرح مربوط به کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا است.

ارزش املاک، اموال و به‌طور کلی دارایی‌های شما باید حداقل به اندازه ۳۰۰ هزار دلار کانادا برای سرمایه‌گذاری در شهرهای اطراف و ۶۰۰ هزار دلار کانادا برای سرمایه‌گذاری در شهر ونکوور باشد؛ این مبلغ به جز آن ۱۰۰هزار تا ۲۰۰هزار دلار است.

باید حداقل ۳سال کسب‌وکار خود را اداره کرده یا حداقل ۵سال سابقه مدیریت ارشد یک کسب‌وکار را داشته باشید.

حداقل سطح زبانی شما باید CLB۵ باشد.

نکته مهم: برای سرمایه‌گذاری در شهر ونکوور مبلغ حداقل ۲۰۰ هزار دلار کانادا و برای مناطق حومه یا خارج از شهر ونکوور (مناطقی که جمعیت آنها کمتر از ۷۵هزار نفر است) ۱۰۰ هزار دلار کانادا نیاز است.

بهترین فرصت سرمایه گذاری در کانادا از نظر وکلای مهاجرتی
مهاجرت با استفاده از برنامه‌های مهاجرتی استانی کانادا، شرایط ایدئال‌تری نسبت به سایر برنامه‌ها دارد اما ما بازهم روش بهتری برای شما سراغ داریم که از برنامه‌های استانی نیز بهتر است؛ بخش بعدی را با دقت بخوانید!

ویزای استارتاپ کانادا

اگر دوست دارید با فقط ۱۳ هزار دلار کانادا، به این کشور مهاجرت کنید؛ این بخش را دقت هرچه تمام‌تر بخوانید! ویزای استارتاپ کانادا یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی برای مردم ایران است.

اگر ایده‌ای بکر در سطح کلاس جهانی دارید؛

اگر برای آن ایده، بیزنس پلن شفاف و قابل توجیه طراحی کردید؛

اگر توانایی متقاعد کردن شرکت‌های کانادایی برای سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌تان را دارید؛

همین الان با مبلغ تنها ۱۳ هزار دلار کانادا، به این کشور مهاجرت کنید!

جزئیات این طرح نیز از این قرار است:

شما باید حداقل مبلغ ۱۳ هزار دلار کانادا برای انجام پروسه مهاجرت + تامین هزینه یک‌سال زندگی خود را داشته باشید.

شما باید شرکت‌های سرمایه‌گذار را متقاعد کنید که مبلغی بین ۷۵ هزار دلار تا ۲۵۰ هزار دلار کانادا بر روی استارتاپ شما سرمایه‌گذاری کنند.

باید دارای مدرک زبان انگلیسی CLB۵ باشید.

در صورت تامین نشدن کامل مبلغ حمایتی توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری، باقی مبلغ باید توسط خودتان تامین شود.

جزئیات درباره این طرح بسیار زیاد است و نمی‌توان تمام نکات را در این مطلب گفت؛ بنابراین در مطلبی دیگر به صورت مفصل درباره ویزای استارتاپ صحبت کرده‌ایم. برای آشنایی با تمام نکات ریز و درشت ویزای استارتاپ و همچنین سرمایه‌ گذاری در کانادا اینجا کلیک کنید.

خب، به پایان این مطلب رسیدیم. حال مطمئنیم که شما هم می‌دانید برای دریافت «ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا» به مبالغ نجومی و افسانه‌ای نیازی نیست.

کد خبر: ۹۲٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha