۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
۶۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور احداث می‌شود
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی:

۶۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور احداث می‌شود

بوشهر- دهدشتی، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از احداث ۶۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی طی سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

عادل دهدشتی در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد خدمات‌رسان است و در تمام استان‌ها شاهد خدمات‌رسانی به جامعه هدف هستیم.

وی افزود: بیش از ۴۵ میلیون نفر در کشور از خدمات بی‌وقفه این سازمان بهره‌مند هستند و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایت خاطر بیمه شدگان و مستمری بگیران و خانوارهای آنها فراهم شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: علاوه بر خدمات بیمه‌ای و خدمات بازنشستگی و مستمری و سایر خدمات رفاهی، در حوزه درمان نیز اقدامات ارزشمندی در سطح بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی در تمام مناطق کشور انجام شده و می‌شود.

دهدشتی تصریح کرد: در بازدید از استان‌ها و مناطق مختلف کشور، مشکلات و معضلات و دغدغه‌های مردم را احصا و نسبت به رفع آنها اقدام می‌کنیم و امیدواریم نتیجه این اقدامات جلب رضایت مردم و جامعه هدف باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از احداث ۶۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی در سال جاری در سراسر کشور خبر داد و ابراز داشت: احداث و تکمیل این مراکز درمانی در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده و ۴ مرکز درمانی نیز سهم استان بوشهر از این مراکز جدید درمانی زیرمجموعه تامین اجتماعی است.

دهدشتی گفت: در ایام کرونایی، شاهد گسترش خدمات الکترونیکی به جامعه هدف تامین اجتماعی هستیم و روز به روز نیز این میزان خدمات گسترش یافته و موجبات کاهش ابتلا و رضایتمندی مردم شده است.

کد خبر: ۹۲٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha