۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
سهم نفت در بودجه را با یک شیب منطقی به سمت صفر می بریم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

سهم نفت در بودجه را با یک شیب منطقی به سمت صفر می بریم

زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و اصلاح سعی می‌کند سهم نفت در بودجه را با یک شیب کاملا منطقی به سمت صفر میل دهد.

به گزارش بازار، بامداد امروز یکشنبه ۱۶ خرداد برنامه «ایران ما» با حضور «علیرضا زاکانی» از شبکه جام‌جم پخش شد. این نامزد ریاست جمهوری در برنامه ایران ما گفت: دولت اقدام و اصلاح سعی می‌کند سهم نفت در بودجه را با یک شیب کاملا منطقی به سمت صفر میل دهد.

وی افزود: شرایط را طوری مهیا می‌کنم که نفت در بودجه سهمی نداشته باشد، ولی در سعادت، رونق و پیشرفت ایران نقش مهمی داشته باشد.
 
زاکانی در ادامه با بیان اینکه به وظایف خود در برجام عمل کردیم، گفت: دولت اقدام و اصلاح، حتما به دنبال ادامه برجام و نقد کردن وظایف طرف مقابل است.
 
وی افزود: آمریکا اگر می خواهد به برجام برگردد باید تحریم ها را بردارد.
 
این نامزد ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برآورد سرمایه ایرانیان خارج از کشور گفت: الان حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تا ۴ هزار میلیارد دلار سرمایه ایرانیان خارج از کشور است.
 
وی با بیان اینکه جنبه دانشی و جنبه امکان مالی دو ویژگی ممتاز ایرانیان خارج از کشور است، گفت: یکی از برنامه های ما در دیپلماسی فعال و هوشمند تعامل، همکاری و خدمت به ایرانیان خارج از کشور است.
 
زاکانی گفت: این تعامل و همکاری باعث می شود زمینه انتقال سرمایه و انتقال تکنولوژی با ضریب امنیت بالا برای آنها مهیا شود.
 
وی در خصوص رفع موانع بانکی به ایرانیان خارج از کشور اطمینان داد تنگناهای مالی ایجاد شده اثری نخواهدداشت.
 
 این نامزد ریاست جمهوری تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای ایرانیانی که در خارج از کشور در عسر و حرج زنگی می کنند زمینه بازگشت به کشور را فراهم کنیم.

کد خبر: ۹۲٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha