۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
وانت بارهای خشکبارفروش در ایلام جمع آوری شدند
معاون سازمان صمت ایلام:

وانت بارهای خشکبارفروش در ایلام جمع آوری شدند

ایلام - معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، وانت بارهای خشکبارفروش در ایلام جمع آوری شدند.

سعید شریفی در گفت و گو با بازار ضمن بیان اینکه طرح برخورد و جمع آوری وانت بارهای خشکبار فروش در شهر ایلام با همکاری  عوامل انتظامی صورت گرفت، عنوان کرد: این طرح به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی درخصوص جزئیات اجرای این طرح افزود: در این طرح عوامل پلیس راهور ایلام با همکاری ماموران انتظامی و یگان امداد، خودروهای غیر بومی فروشنده آجیل و خشکبار را به خارج استان هدایت و با اخذ تعهد از رانندگان خودروهای بومی، مانع فروش تنقلات مورد نیاز شب عید توسط این دسته از کسبه می شود.

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت ایلام افزود: طبق نظر کارشناسان بهداشت، آجیل و خشکبار که از خارج وارد استان شده یکی از عوامل مهم واصلی شیوع ویروس کرونا است.

شریفی عنوان کرد: همچنین دستورالعمل ویژه رعایت بهداشت به خبازی های استان ابلاغ شده وبا نانوایی های متخلف برخورد قاطع می شود.

وی اعلام کرد:  نانوایی ها موظف هستند با استفاده از دستکش و مواد ضدعفونی و نیز تفکیک دریافت کننده پول از تحویل دهنده نان خود را با این دستورالعمل همراه کنند.

کد خبر: ۹٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha