۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
‍ مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد
با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام؛

‍ مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد

ایلام- با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،‍ مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر پنجشنبه و با حضور علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت، مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع این مرکز درمانی افتتاح و راه اندازی شد.

در جریان آیین افتتاحیه این مخزن ۳۰تنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: برای این پروژه ۱۸ میلیارد  ریال هزینه شده که ۱۱ میلیارد ریال آن توسط دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی و مبلغ هفت میلیارد ریال آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام هزینه شده است.

محمد کریمیان بیان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا، بیمارستان امام خمینی(ره) دارای یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۴۰۰ لیتر بود که برای تمام مصارف اکسیژن بیمارستان کفایت می کرد.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا کمبود اکسیژن همواره دغدغه و نگرانی ما بود و برای رفع این دغدغه‌ها، با کمک وزارت بهداشت دو دستگاه اکسیژن ساز دیگر به بیمارستان بیمارستان استقرار یافت که ظرفیت بیمارستان را به ۱۲۰۰ لیتر اکسیژن افزایش داده است‌.

 وی تصریح کرد: در آبان‌ماه سال گذشته و در اوج پیک بیماری کرونا، برای جبران کمبود اکسیژن مورد نیاز بیماران، در کنار دستگاههای اکسیژن ساز بیمارستان مجبور به استفاده از کپسول اکسیژن شدیم.

کریمیان اضافه کرد: طی رایزنی‌هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام انجام گرفت، خوشبختانه با حمایت و مساعدت مسئولان این ستاد، دانشگاه علوم پزشکی ایلام توانست مخزن ۳۰تنی اکسیژن مایع را در مدار خدمت قرار دهد.

وی افزود: از حمایت و مساعدت مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که در سایر زمینه‌ها نیز حامی و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی ایلام باشند.

کد خبر: ۹۲٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha