۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
واحدهای تولیدی و صنایع کوچک اردبیل حمایت می‌شوند/ واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی به صورت اقساط
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

واحدهای تولیدی و صنایع کوچک اردبیل حمایت می‌شوند/ واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی به صورت اقساط

اردبیل- اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: برای حمایت از تولید و حضور سرمایه‌گذاران واقعی در شهرک‌های صنعتی، مشوقات و تسهیلات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی، برنامه‌های متنوعی برای حمایت از تولید و صنایع کوچک دارد که اعمال تخفیفات ویژه برای طرح‌های صنعتی که پیش از موعد مقرر به مرحله بهره برداری می‌رسند نیز یکی از این نوع حمایت هاست.

اهلی تصریح کرد: در این نوع طرح حمایتی، با توجه به بزرگی و نوع طرح، فرجه زمان مشخصی در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود و در صورتی که سرمایه‌گذار بتواند واحد صنعتی خود را در زمان مقرر و مطابق جدول زمان بندی اعلام شده به پایان رسانده و موفق به اخذ پایان کار و پروانه بهره برداری شود، باقیمانده اقساط واحد صنعتی مشمول مشوق و بخشودگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، اجرای این طرح حمایتی را باعث تشویق سرمایه گذاران برای بهره‌برداری هر چه سریعتر از واحد صنعتی خود برشمرد و افزود: با ادامه و اجرای این طرح در سال ۹۹ و با تخفیفات داده شده به واحدهای صنعتی، ۱۳ واحد تولیدی پیش از موعد به بهره برداری رسیدند که این نشان از موفق بودن این طرح حمایتی دارد.

وی تخفیفات را بیش از ۱۳ میلیارد ریال در سال گذشته ذکر کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذاران یکی از اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی است و این شرکت از هیچ تلاش و کوششی در جهت حمایت از افزایش سرمایه گذاری در بخش صنعت استان از خود دریغ نخواهد کرد.

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌های صنعتی و کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری در آن و همچنین برخورداری از معافیت‌های مالیاتی ۸ تا ۱۳ ساله، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار طرح‌ها و واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت نقد و اقساط طولانی مدت است که همین امر سبب استقبال و افزایش حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

کد خبر: ۹۲٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha