۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
بهبود وضعیت بازار سرمایه در انتظار استراتژی دولت سیزدهم
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بازار مطرح کرد

بهبود وضعیت بازار سرمایه در انتظار استراتژی دولت سیزدهم

بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهبود وضعیت بازار بورس یکی از مهم‌ترین مسائلی است که دولت آتی باید برنامه های خود را برای برون رفت از مشکلات آن ارائه دهد. 

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار بازار، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت آینده باید چه اولویت هایی را در حوزه اقتصادی پیگیری کند، گفت: دولت آینده حتماً باید باید راه حل عملی و دقیق به مردم برای حل مشکلات بازار سرمایه ارائه دهد. 

وی ادامه داد: بهبود وضعیت بازار بورس یکی از مهم‌ترین مسائلی است که دولت آتی باید برنامه های خود را برای برون رفت از مشکلات آن ارائه دهد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سال گذشته اتفاقات ناگواری در بازار سرمایه رخ داد و تصمیمات اتخاذ شده توسط دولت منجر به خسران و ضرر خانواده‌های زیادی شد و بنابراین دولت آینده باید دقیقاً راه‌حل روشن، مستند و دقیق خود را برای نجات بازار بورس ارائه دهد. 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این، تورم، گرانی شدید، ضرورت تعیین‌ تکلیف مفاسد اقتصادی و شفافیت اقتصادی از جمله مباحث مهمی است که باید دولت آینده برنامه های خود را در این باره ارائه دهد. 

وی تاکید کرد: دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به کار گیرد.

کد خبر: ۹۲٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha