۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
۹۳ روستای سنندج تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات قرار دارند
مدیر شرکت مخابرات منطقه کردستان:

۹۳ روستای سنندج تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات قرار دارند

سنندج- مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۹۳ روستای شهرستان سنندج تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات منطقه کردستان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه اقدامات فنی و زیرساختی در راستای اتصال روستای کوله هرد به شبکه اینترنت پرسرعت در کمتر از دو ماه انجام شد، افزود: تمام سعی و تلاش این مجموعه اتمام پروژه فوق با هدف بهره مندی دانش آموزان از سرویس ADSL در زمان برگزاری امتحانات و آزمون های پایان سال تحصیلی بود که خوشبختانه محقق شد.

وی با اعلام این مهم که ارائه سرویس ADSL  در روستاهای استان کردستان جز وظایف مخابرات منطقه نیست، اظهار کرد: بر اساس انجام دستورالعمل مسئولیت های اجتماعی و تعهدات اخلاقی و همچنین فراهم نمودن شرایط بهره مندی ساکنین روستایی از اینترنت پرسرعت به منظور کاهش شکاف دیجیتالی اقدام به ایجاد زیرساخت برای سرویس مذکور در روستای کوله هرد نمودیم.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه بعد از راه اندازی سرویس ADSL در این روستا تعداد ۶۴ مشترک با پهنای باند بالای ۱۰ مگ از خدمات این سرویس استفاده می کنند، گفت: رضایتمندی مشتریان و جلب اعتماد آنها نسبت به خدمات مخابراتی بزرگترین دستاورد برای این مجموعه است.

وی ضمن یادآوری این نکته که هم اکنون ۹۳ روستای شهرستان سنندج دارای سرویس  ADSL مخابرات هستند، افزود: استفاده از این بستر می تواند در ارتقاء سطح کمی و کیفی آگاهی روستاییان، ایجاد کسب و کارهای بومی و محلی، توسعه فعالیت های اقتصادی و بهره گیری از اطلاعات موجود در فضای مجازی و ... تاثیر گذار باشد.

حکمت بیان کرد: تعداد چهار هزار و ۸۷۸ پورت ADSL منصوبه در روستاهای توابع شهرستان سنندج موجود است که سه هزار و ۴۶۹ پورت آن به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته هم اکنون ۵۴۵ روستای استان کردستان دارای سرویس ADSL هستند.

کد خبر: ۹۲٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha