۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
امروز چه دلیل برای قطعی‌های برق وجود دارد؟
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

امروز چه دلیل برای قطعی‌های برق وجود دارد؟

مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در رسانه ملی به تشریح و تبیین برنامه‌های خود پرداخت.

به گزارش بازار، مهرعلیزاده در ابتدای سخنان خود در مقابل مردم ایستاد و به احترام مردم که در استقلال و بزرگی کشور و تمامی عرصه‌ها تلاش کردند ادای احترام کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ضمن معرفی جایگاه خانوادگی خود گفت: من یکی از فرزندان آب و خاک و از خانواده متوسط و فردی که مسائل و مشکلات جامعه را در سطح پایین به خوبی در زندگی خود لمس کرده است امروز در خدمت مردم هستم.

مهرعلیزاده با اشاره به این که ما به دنبال رئیس و مرئوسی در کشور نیستیم و نباید باشیم، افزود: مشکل ما در اینجاست که همیشه فکر کرده ایم یک نفر همیشه باید رئیس باشد و بقیه مردم مرئوس باشند و یک نفر ارباب و بقیه رعیت باشند و یک نفر دستور دهد و بقیه دستور را اجرا کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهم این است که باید ببینیم مردم چگونه برای ساختن آینده خود و تأثیرگذاری خود فکر می‌کنند و مهم این است که فردی که با ادعای کار برای مردم مسئولیت پیدا می‌کند چه نوع آدمی است، آیا آدمی است که همیشه می‌خواهد تحکم کند و حاکم باشد یا آدمی است که خود در زندگی شخصی نیز طوری رفتار کرده که همیشه سعی داشته است دیگران را به حساب بیاورد و با دیگران کار و همراهی کند.

مهرعلیزاده با اشاره به معنی جمهوری یعنی مردم و جمهوری اسلامی ایران یعنی حکومت مردم در قالب حکومت اسلامی و رعایت قوانین اسلامی و شرعی افزود: قانون اساسی قانونی است که مردم حاکم باشد و در اعتقادات دینی ما خداوند نمایندگی خود را به انسان داده نه به یک فرد خاص یا یک جمع یا یک قوه.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که مردم در فروردین سال ۵۷ به جمهوری اسلامی رأی دادند، گفت: مردم به حکومت مردم بر مردم در یک کشور اسلامی رأی دادند و معنی آن این است که باید در بررسی مسائل مردم اعم از باسوداها، بی سوادها، دانشگاهی‌ها و افراد باتجربه مشارکت داشته باشند.

مهرعلیزاده افزود: باید مردم در تنظیم برنامه مشارکت داشته باشند و در تنظیم این برنامه برای کشور عقل و عقلانیت پشت قضیه باشد نه زور و تحکم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اجرای برنامه‌ها هم دولت‌ها نمی‌توانند و هم نباید همه بار اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را خود بکشند و احساس کنند که وظیفه آنهاست و مردم هم باید فقط تماشاگر باشند که نتیجه آن همان چیزی می‌شود که اکنون داریم.

مهرعلیزاده افزود: ۴۳ سال از انقلاب گذشته، ولی هنوز بحران قطعی آب در دو قدمی ماست و شکستگی آبی در کشور و منطقه در دو قدمی ماست و فکر اساسی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نمی‌خواهم سیاه نمایی کنم، کار صورت گرفته، سدهایی ساخته شده، اما این میزان توجه به حفظ آب و محیط زیست با الگوهای مصرف رها شده در تمامی زمینه‌های خانگی، صنعت، کشاورزی و خدمات نسبتی دارد.

مهرعلیزاده همچنین نگرانی‌های مردم در دریاچه ارومیه، دریاچه بختگان در شرق اصفهان در ورزنه در کنار تالاب گاوخونی، در زمینه بی آبی را یادآور شد و افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان رضوی و شمالی حتی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان و کردستان دچار مشکل آب هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما این روزها شاهد قطعی برق هستیم که این موضوعی خنده دار است.

مهرعلیزاده افزود: در زمان جنگ شاهد قطعی برق بودیم، چون زیربناها از بین رفته بود، اما چه دلیلی امروز برای قطعی‌های برق وجود دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یا ما ضعف ساختاری مدیریتی داریم یا ضعف عملکردی داریم که هر دو این‌ها مشکل هستند.

مهرعلیزاده افزود: ما مدیران لایق زیادی داریم و ایرانی‌ها مدیریت بلدند و سواد کار دارند و دلسوزند و دارای تمدن هستند و دارای منابع انسانی و امکانات مادی هستند، اما متأسفانه خیلی جاها مردم را به حساب نیاوردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین مشکل بیکاری در بین قشر جوان را از مشکلات کشور دانست.

کد خبر: ۹۲٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha