۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
۸۵ درصد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مربوط به حوزه تولید است
مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر:

۸۵ درصد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مربوط به حوزه تولید است

بوشهر- نامور، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مشغول به کار هستند که ۸۵ درصد مربوط به بخش تولید و ۱۵ درصد در بخش خدمات است.

حسین نامور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی بین مسئولان استانی، منطقه ویژه و سرمایه‌گذاران وجود دارد که موجب توسعه تولید و گسترش اشتغال شده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته ۳۰ فقره مجوز تاسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صادر شده است که تاکنون ۱۱ واحد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است. در سال گذشته چهار واحد راکد را نیز فعال کردیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از صدور مجوز تولید برای ۲۵ واحد خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و بهره‌برداری از واحدها هزینه شد که اشتغال ۴۰۰ نفر را در پی داشته است.

وی ادامه داد: حدود هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مشغول به کار هستند که ۸۵ درصد مربوط به بخش تولید و ۱۵ درصد در بخش خدمات است.

نامور وجود انبارهای مسقف و روباز را از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دانست و تاکید کرد: طی روزهای اخیر حدود ۳۰ هزار تن کالای اساس وارد انبارهای منطقه ویژه شده است.

وی از افزایش ظرفیت انبارها خصوصا انبارهای مکانیزه در این منطقه خبر داد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به عنوان پسکرانه بندر بوشهر نقش مهمی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: در زمینه واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران، پس از خرید زمین از راه و شهرسازی، اراضی با حداقل قیمت به متقاضیان واگذار می‌شود.

کد خبر: ۹۲٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha