۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
فروشگاه‌های اینترنتی راهکار مهم برای قطع زنجیره کرونا هستند
رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی آبادان:

فروشگاه‌های اینترنتی راهکار مهم برای قطع زنجیره کرونا هستند

آبادان - رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: اگر مردم خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند تاثیر زیادی در قطع زنجیره کرونا ویروس دارد.

فرشید قربانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طبیعتا پیشرفت علم، تکنولوژی و اینترنت و در واقع عصر ارتباطات باعث شده است فروشگاه‌های اینترنتی رونق خیلی خوبی داشته باشند.

وی پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی طی سال‌های گذشته را مطلوب قلمداد کرد و افزود: مردم اقبال خوبی نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی دارند که ضرورت دارد این فروشگاه‌ها نیز در راستای اعتمادسازی و تلاش برای ارائه یک محصول خوب تلاش کنند.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان قیمتگذاری مناسب و ضمانت را مهم دانست و ادامه داد: نیاز است مرجع و سازمانی که ناظر بر کسب و کارهای اینترنتی است به شیوه صحیح کنترل‌های لازم را به منظور حفظ حقوق مشتری انجام دهد.

ضرورت حمایت تبلیغاتی

قربانی صرفه جویی در زمان و کاهش ترافیک را از مهم‌ترین مزایای خریدهای اینترنتی برشمرد و توضیح داد: با توجه به اینکه بسیاری از اقشار جامعه جوانان هستند به طور حتم بیشتر امورات خود را با استفاده از تکنولوژی انجام می‌دهند زیرا سهولت بیشتر را نیز برای آنان در پی دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند می‌تواند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی که در اختیار دارد حامی این کسب و کارها باشد و چنانچه نقش تضمین کننده این خدمات را داشته باشد و آنها را به مردم معرفی کند، کمک زیادی در این خصوص انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان هزینه بالای تبلیغات را یکی از مشکلات پیش روی کسب و کارهای اینترنتی عنوان کرد و گفت: بسیاری از این کسب و کارها به دلیل اینکه ابتدای راه هستند نمی‌توانند تبلیغات وسیع انجام دهند و در شرایط فعلی سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان یک بازوی حمایتی می‌تواند ضمن پشتیبانی تبلیغاتی از آنها، نقش معرفی کننده به مردم را نیز ایفا کند.

کاهش شیوع کرونا

قربانی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا ویروس توضیح داد: به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیمارستان‌ها، پمپ بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها سه مرکز مهم پخش کرونا ویروس در ایران هستند. موضوع خرید مردم از سوپر مارکت را سریع‌تر می‌توان مدیریت کرد.

وی فروشگاه‌های اینترنتی را راهکار مهم برای قطع زنجیره کرونا برشمرد و تاکید کرد: با توجه به وجود کرونا ویروس چنانچه مردم خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، سرعت گسترش بیماری نیز کاهش شدیدی پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان اظهار کرد: با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی حضور مردم در مکان‌های عمومی کمتر می‌شود و کمک بسیار زیادی در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری می‌شود.

کد خبر: ۹٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha