۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
تولید ۳۰ هزار نهال گواهی شده گردو در استان همدان
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی همدان خبر داد:

تولید ۳۰ هزار نهال گواهی شده گردو در استان همدان

همدان - رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان از تولید یک میلیون نهال در استان همدان خبر داد و گفت: ۲۰ تا ۳۰ هزار اصله نهال گواهی شده گردو در استان همدان تولید شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان؛ قاسم اسدیان  با اشاره به اینکه در مرکز تحقیقات استان همدان انواع نهال‌های میوه تولید می‌شود، افزود: از یک میلیون اصله نهال تولید شده در استان حدود ۵۰۰ هزار نهال برای فروش گذاشته می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان یادآور شد: نهال های تولیدی در مرکز تحقیقات دارای لیبل و گواهی بهداشت بوده و قیمت آن براساس قیمت‌های مصوب وزارتخانه و مؤسسه باغبانی کشور است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۰ هزار نهال گواهی شده گردو در استان همدان تولید شده است، افزود: کشاورزان و باغداران برای خرید نهال‌های گواهی شده تولیدی مرکز تحقیقات همدان به نهالستان پردیس این مرکز واقع در شهر جورقان مراجعه کنند.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان با اشاره به قیمت نهال‌های تولیدی در مرکز تحقیقات استان همدان، گفت: قیمت نهال‌های گردو در مرکز تحقیقات یک دوم تا یک سوم قیمت موجود در بازار است و از ۲۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان بسته به قطر و سن نهال است.

کد خبر: ۹۱٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha