۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
تجربه خود را در اختیار دولت بعد می‌گذاریم
رئیس دفتر رئیس جمهور:

تجربه خود را در اختیار دولت بعد می‌گذاریم

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هر دولتی که سر کار بیاید وظیفه داریم تجربه هشت ساله خود را در اختیار آن قرار دهیم.

به گزارش بازار، محمود واعظی پس از جلسه امروز هیأت دولت در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص تعامل ایران با کشورهای دیگر و اینکه نامزدهای انتخاباتی این شعار را بیان می‌کنند، تصریح کرد: با شرایطی که امروز جهان دارد هیچ کشوری نمی‌تواند در انزوا توسعه پیدا کند و برای مردم خود رفاه ایجاد نماید و ایران نیز از این موضوع مستثنا نیست.

وی افزود: برخی یا سابقه کار اجرایی ندارند و یا مشکلات کشور را نمی‌دانند و در شرایطی ایده‌هایی را مطرح می‌کنند که عملیاتی نیست و یا باعث مشکلاتی برای مردم می‌شود.

واعظی گفت: امروز همه کاندیداها به تعامل و مذاکره روی خوش نشان داده اند و ما از این موضوع انتقاد نمی‌کنیم خوشحالیم که خط مشی‌ای که از سال ۹۲ به عنوان یکی از برنامه‌های رئیس جمهور عملیاتی شده است اکنون همه به آن اتکا می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: ما فکر می‌کنیم که کار خوبی است و نباید، چون ما به این راه اعتقاد داشتیم و اکنون دیگران این را بیان می‌کنند با آن مخالفت کنیم.

وی گفت: چیزی که برای این دولت مهم است آینده نظام است و فرقی نمی‌کند چه دولتی باشد هر دولتی که سر کار بیاید ما وظیفه داریم که تجربه خود را در اختیار آنان بگذاریم.

واعظی افزود: ما وظیفه داریم ریل گذاری را که برای آینده کشور کرده ایم به وزرا و دولت بعدی منتقل کنیم.
هیچ کس نباید تلاش کند یا خوشحال شود از اینکه مردم کم شرکت کنند.

وی گفت: ممکن است کسی انتقادی داشته یا سلیقه اش با سلیقه شورای نگهبان یا دیگران متفاوت باشد، ولی همه ما در یک چیز مشترکیم و آن این که مشارکت بالا موجب قدرت نظام است و تنها قدرت دولت آینده نیست.

واعظی افزود: مشارکت بالا باعث افزایش وحدت و انسجام داخلی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان خارجی خواهد شد و همه ما باید بدین منظور تلاش کنیم.

کد خبر: ۹۱٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha