۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
ظرفیت های درمانی مازندران برای مسافران نوروزی گنجایش ندارد
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا:

ظرفیت های درمانی مازندران برای مسافران نوروزی گنجایش ندارد

بابل - نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان گفت: ظرفیت های سلامت وبهداشتی مازندران گنجایش مهمانان و مسافران نوروزی را ندارد و باید از سفر به استان پرهیز شود.

محمدمهدی ناصحی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند به روبه رشد شیوع کرونا ویروس در استان، اظهار داشت: دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران برای تامین تخت و مراکز بینابینی خوب وارد عمل شدند و درصورت نیاز امکانات اضافی نیز تامین می شود.

وی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه های کرونا در دانشگاه بابل و مازندران تصریح کرد: دلیل افزایش شمار مبتلایان این است که روند تست آزمایش ها در استان شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه در دو روز اخیر سیز فزاینده ابتلا به کرونا ویروس در مازندران کمتر شده است، یادآور شد: برای کنترل این بیماری، رفتارهای اجتماعی مردم باید تغییر کند زیرا هنوز بسیاری از مردم در بازارها حضور دارند و درحالی که نباید در اجتماعات حضور داشته باشند.

ناصحی خواستار تعطیلی بازارهای استان شد و افزود: همچنین پمپ بنزین ها و عابربانک ها باید کنترل و مسئولان این بخش جدی تر وارد عمل شوند و مراکز تجمعی و شلوغ نیز برچیده شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت با بیان اینکه بیماری کرونا ویروس شدیدا مسری و خطرناک است، حفظ سلامتی و سلامتی را از اوجب واجبات دانست و گفت: پیشنهاد بسته شدن راههای مازندران به روی مسافران ارائه شد اما در سطح ملی تصمیم براین است که فعلا اینکار صورت نگیرد بلکه باید ورودی و خروجی های استان مدیریت و کنترل شوند.

وی با اظهار اینکه مازندران از نظر ظرفیت های بهداشتی و سلامت گنجایش مهمانان و مسافران را ندارد به هموطنان توصیه کرد امسال نوروز به مازندران سفر نکنند.

کد خبر: ۹٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha