۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
اولین کلینیک تخصصی کسب و کار در مازندران راه اندازی شد
برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی؛

اولین کلینیک تخصصی کسب و کار در مازندران راه اندازی شد

ساری- اولین کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار برای رفع مشکلات واحدهای دارای مشکل در شهرک صنعتی ساری راه اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل شهرک صنعتی مازندران، علی عمرانی راد قائم مقام شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی کسب و کار و ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی که در حوزه های مختلف دارای مشکل هستند بسیار حائز اهمیت است.

قائم مقام مدیرعامل و معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: استفاده از مشاورهای متخصص برای واحدهای تولیدی بسیار راهگشا بوده و واحدهای صنعتی بایستی برای بهره مندی از ظرفیت مشاوران متخصص با معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی همآهنگی لازم را داشته باشند.

وی بیان داشت: با استفاده از تجارب و دانش مشاوران کسب و کار شاهد رفع مشکلات واحدهای صنعتی و رشد و توسعه تولید داخلی، اشتغال پایدار و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد و صنعت استان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خواهیم بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: با ایجاد ساز و کارهای فراهم شده، شرایط برای ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و عارضه یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه های امور مالی و سرمایه گذاری، امور گمرکی، محیط زیست، بازاریابی و بازرگانی، حقوقی، بهینه سازی سیستم ها، کاهش هزینه های تولید و مدیریت کیفیت، مهیا گردیده است.

کامران علی پور تصریح کرد: هدف از راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار، در کنار هم قرار گرفتن عرصه علم و دانشگاه و صنعت و تولید و ایجاد ارتباط مستمر بین این دو حوزه است که قطعاً در فرآیند تولید، تأثیرگذار خواهد بود.   

کد خبر: ۹۱٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha