۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
جایگاه استان بوشهر در مدیریت نفت و گاز پارس جنوبی نامشخص است
استاندار بوشهر:

جایگاه استان بوشهر در مدیریت نفت و گاز پارس جنوبی نامشخص است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در حال حاضر جایگاه استان بوشهر در مدیریت صنایع نفت و گاز پتروشیمی در پارس جنوبی نامشخص است و امیدوارم این روند بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند سه شنبه شب در حاشیه بازدید از پروژه‌های پارس جنوبی در جمع مدیران استانی و شهرستانی با اشاره به وضعیت نامشخص مدیریت ارشد استان در مدیریت صنایع نفت و گاز پارس جنوبی اظهار داشت: از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این موضوع ورود کرده و نسبت به تغییر ساختار موجود اقدام و نقش استانداری و مدیریت ارشد استان در این منطقه ارتقا یابد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پارس جنوبی و مجموعه نفت و گاز و پتروشیمی در دو سه دهه اخیر منافع زیادی از حضور در استان بوشهر داشته‌اند و باید نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال میزبان عملکرد بهتر و مطلوب‌تری داشته باشند.

گراوند بیان کرد: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه انرژی است و مردم نجیب استان همواره میزبان خوبی برای نفت بودند و از نفتی‌ها انتظار داریم به میزبان خود خدمات بهتر و موثرتری ارائه کنند.

وی ابراز داشت: اعتباراتی که پتروشیمی‌های پارس جنوبی به استان بوشهر اختصاص داده‌اند بسیار کم بوده و در واقع انتظارات را برآورده نکرده است و در این راستا اقدامات موثرتری باید صورت گیرد.

استاندار بوشهر گفت: صنایع مستقر در پارس جنوبی از درآمدهای بسیار بالایی برخوردار هستند و حداقل در بحث اشتغال باید کمک بیشتری به مردم بومی صورت گیرد و نباید جوانان استان بیکار باشند.

کد خبر: ۹۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha