۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کاهش ۱۴.۶ درصدی مصرف بنزین خوزستان نسبت به سال گذشته
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان:

کاهش ۱۴.۶ درصدی مصرف بنزین خوزستان نسبت به سال گذشته

اهواز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: مصرف بنزین استان طی آذرماه ۱۳۹۸ در مقایسه با آذر ۱۳۹۷ حدود ۱۴.۶درصد کاهش یافته است.

به گزاش خبرنگار تحلیل بازار، نعمت‌الله نجفی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سالن جلسات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان(اهواز) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آبان ماه مصرف بنزین در حوزه عملیاتی این شرکت ۱۲۱میلیون لیتر بوده در حالی که در آذرماه ۱۳۹۸ حدود ۹۲.۵میلیون لیتر مصرف شده است.

وی افزود: با اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین که از ۲۴ آبان ۱۳۹۸ اجرایی شده روند رشد مصرف بنزین در کشور متوقف و روند کاهشی این فرآورده نفتی کلید خورد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) توضیح داد: اختصاص سهمیه‌های خاص همچون قایق‌های صیادی و موتورپمپ‌های بنزینی و موتور برق‌ها در وزارت نفت در دست بررسی است.

نجفی تاکید کرد: سی.ان.جی یک سوخت پاک است و آلودگی نیز برای محیط زیست ندارد از این رو دولت برنامه گازسوز کردن خودروهای عمومی را به صورت رایگان در دستور کار قرار داده و حدود ۶۰هزار میلیارد ریال به این منظور تخصیص داده است.

وی عنوان کرد: خوزستان ماه گذشته هفت درصد بیش از سهمیه خود، گازمایع مصرف کرده است که علت افزایش مصرف آن در استان، استفاده خودروها از این فرآورده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) خاطرنشان کرد: مصرف بنزین طی آذرماه ۱۳۹۸ در خوزستان در مقایسه با آذر ۱۳۹۷ حدود ۱۴.۶درصد کاهش یافته است.

کد خبر: ۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha