۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای احداث دانشکده مهندسی جم
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد

تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای احداث دانشکده مهندسی جم

بوشهر- مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای احداث دانشکده مهندسی جم خبر داد.

عبدالمجید مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان‌های مختلف موجبات بهبود وضعیت کیفی خدمات به دانشجویان می‌شود و امیدواریم با تکمیل ساختمان دانشکده مهندسی جم شاهد اعتلای این شهرتان باشیم.

وی افزود: دانشگاه خلیج فارس در واقع دانشگاه مادر استان بوشهر است و دانشکده مهندسی جم می‌تواند با راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، گامی در راستای تامین نیروی متخصص در این منطقه شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه ۴۸ میلیارد تومان برای احداث دانشکده مهندسی جم هزینه می‌شود خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دانشکده با تلاش شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس جنوبی احداث و راه‌اندازی می‌شود.

مصلح تصریح کرد: به هر میزان که مراکز آموزش عالی در شهرها و مناطق مختلف استان راه‌اندازی شود بدون تردید شاهد افزایش سطح علمی استان نیز خواهیم بود.

وی افزود: دانشجویان باید به سمت فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی به ویژه پژوهش‌های کاربردی حرکت کنند که این مهم تاثیری ارزشمند در تربیت دانشجویان متخصص و کارآزموده خواهد داشت.

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: دانشکده مهندسی جم در زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع احداث می‌شود و با تکمیل و تجهیز آن شاهد بهبود وضعیت علمی شهرستان جم خواهیم بود.

کد خبر: ۹۱٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha