۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
ثبت انجمن بلاکچین و رمز ارز در اتاق ایران پیگیری می‌شود
رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران:

ثبت انجمن بلاکچین و رمز ارز در اتاق ایران پیگیری می‌شود

طلایی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران گفت: برای قانون‌مند شدن فعالیت صنعت بلاکچین و رمزارزها به دنبال تشکیل انجمن بلاک‌چین و رمز ارز تحت پوشش قانون اتاق ایران هستیم.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، اتاق ایران به‌دنبال قانونمند شدن فعالیت فعالان صنعت بلاک‌چین در ایران است؛ در همین رابطه محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران گفت: به‌منظور همگرایی و قانونمند شدن فعالیت فعالان صنعت بلاکچین و رمز ارز، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران و معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران تلاش‌ می‌کنند تا انجمن بلاکچین و رمز ارز در اتاق ایران تشکیل شود. برای همین مقرر شده که نسبت به تشکیل این انجمن تخصصی اقدام شود.

طلایی گفت: درخواست تأسیس و ثبت انجمن بلاکچین و رمزارز ایران، براساس مصوبه دهم اسفندماه ۱۳۹۸ هیأت محترم نظارت راهبردی تشکل‌ها و در اجرای بند (ک) ماده (۵) قانون اتاق ایران و ماده (۵) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و ضوابط فعالیت‌های تشکلی اتاق ایران انجام خواهد شد.

به‌گفته طلایی تأسیس و ثبت «انجمن بلاکچین و رمزارز ایران» در اتاق ایران، مشروط به این است که ضوابط و اساسنامه مورد تأیید اتاق ایران در این زمینه پذیرفته و رعایت شود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران تاکید کرد: فعالیت انجمن موصوف درباره مسائل ملی و کلان، می‌بایست با تشکل بالادستی ذیربط به تشخیص اتاق ایران، هماهنگ باشد. در واقع فعالان این صنعت می‌توانند طبق ضوابط و اساس‌نامه مورد تایید برای تاسیس این مجموعه، با اتاق ایران همکاری کنند.

کد خبر: ۹۱٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha