۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
تشدید نظارت و برخورد قانونی با متخلفان فرایند تولید و عرضه مرغ در همدان
فرماندار همدان خبر داد:

تشدید نظارت و برخورد قانونی با متخلفان فرایند تولید و عرضه مرغ در همدان

همدان - فرماندار همدان از تشدید نظارت و برخورد قانونی با متخلفان فرایند تولید و عرضه مرغ در همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرماندار همدان، محمدعلی محمدی در ستاد تنظیم بازار همدان که با دستور کار بررسی فرایند تولید، توزیع و عرضه مرغ در مرکز استان و با حضور دستگاهای نظارتی و اجرایی مسئول در این امر و اتحادیه ذیربط تشکیل شد؛ با اشاره به برخی از نابسامانی های بازار مرغ عنوان کرد: ما در این خصوص مسئولیت داریم و مردم سزاوار این نحوه عملکرد نیستند.

محمدی خواستار تشدید نظارت و برخورد قانونی با متخلفان فرایند تولید، توزیع و عرضه مرغ شد و افزود: جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی و نیروی انتظامی باید با یک هماهنگی منسجم این مشکل را برطرف کنند.

محمدی خروج مرغ زنده از استان همدان توسط برخی از مرغداران و  واسطه ها را از جمله مشکلات بخش تولید دانست و تاکید کرد: جهاد کشاورزی باید طبق جوازهای تاسیس صادر شده بر عملکرد واحدهای مرغداری نظارت مستمر و گزارش داشته باشد و در این فرایند متخلفان را بدون مماشات به تعزیرات حکومتی معرفی کند.

فرماندار همدان با بیان اینکه قطعه بندی مرغ تنها در دو واحد مجوز دار در این راستا مجاز است؛ افزود: میزان مرغ تحویل شده از کشتارگاه به عرضه کنندگان نیز جای بررسی و دقت نظر دارد.
 

کد خبر: ۹۱٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha