۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
تکمیل چرخه توزیع گاز در کردستان/ درصد افت فشار گاز به صفر رسید
مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

تکمیل چرخه توزیع گاز در کردستان/ درصد افت فشار گاز به صفر رسید

سنندج – مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اتصال شبکه گاز کردستان به استانهای همجوار، گفت: چرخه تهیه و توزیع گاز در استان کردستان به صورت کامل تکمیل شده است.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تامین گاز مورد نیاز مشترکان کردستانی، اظهار کرد: در گذشته به دلیل مشکلات خطوط انتقال هر چند مدت یک بار کردستان با افت فشار گاز مواجه می شد و گاز بعضی از خانوارها به ویژه در زمان اوج مصرف قطع می شد.

وی ادامه داد: در راستای تامین انرژی پایدار برای تمامی مشترکان استان کردستان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که این اقدامات منجر به پایداری گاز طبیعی در سطح این استان شده است که می توان به عبور خط ششم و نهم سراسری از داخل این استان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیان کرد: انشعاب گرفتن خط ۳۰ اینچ از خط ششم سراسری و اتصال آن به خط اصلی دهگلان – سنندج و اتصال خط ۲۰ اینچ شهرستان سقز به خط نهم سراسری باعث تکمیل چرخه توزیع گاز طبیعی در استان کردستان شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات باعث شده است تا درصد قطعی و افت فشار گاز در کردستان به حداقل برسد، یادآور شد: این اقدامات باعث شده است تا کردستان در چندین خط انتقال از استانهای همجوار متصل شده و در نتیجه دیگر با مسئله ای به نام افت فشار گاز در این استان مواجه نباشیم.

فعله گری با بیان اینکه خدمت به مردم نجیب و مرزداران غیور استان کردستان مایه مباهات برای کارکنان این شرکت است، عنوان کرد: تمام تلاش من و همکاران ارائه خدمات مستمر و دائم در طول سال به خصوص قصول سرد سال است که با برنامه های عالی صورت گرفته و حمایت و پشتیبانی مدیران شرکت ملی گاز این مهم محقق شده و مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سال گذشته با هیچگونه قطع گاز گسترده مواجه نشده اند.

وی با اشاره به قطعی های مقطعی گاز در استان کردستان اظهار کرد: شرکت گاز استان فقط در مواقع اضطرار و بروز حوادث و تعمیر شبکه و ایستگاه ها و هماهنگی قبلی و به طور محدود و در ساعات خاص نسبت به انجام وظیفه خود برای بروزرسانی تجهیزات اقدام می نماید و این امر باعث شده قطع گاز برای مشترکین متصور نبوده  و اعتماد سازی بی نظیری مابین مشترکین و شرکت گاز استان کردستان حاکم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به آخرین آمار مشترکان این استان، بیان کرد: با بهره برداری از پروژه های سال جاری در مجموع هم اکنون شرکت گاز استان کردستان دارای ۶۵۵ هزار مشترک در بخش های مسکونی، عمومی و صنعتی است.

وی گفت: در حال حاضر چندین پروژه با اولویت گازرسانی به مناطق روستایی در دستور کار شرکت گاز کردستان قرار گرفته است که با بهره برداری از این پروژه ها تا پایان سال جاری، بر شمار مشترکان در سطح استان کردستان افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۹۱٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha