۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع قطع برق موتوربرق چاه‌ها ورود کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع قطع برق موتوربرق چاه‌ها ورود کند

نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طبق قانون وزارت نیرو حق قطع برق موتوربرق چاه‌ها را ندارد، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ باید به شکایات موجود در این زمینه سریعا رسیدگی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جواد نیک بین در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی و تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: همتی‌های انتخابات که تمام همت خود را به کار برده‌اند تا در برابر تفکر شهید همت بایستند باید دقت کنند مردم را به بدتر از دولت روحانی گرفتار نکنند؛ آنها بانیان وضع موجود را مخالفان تصویب FATF می دانند در حالی که باعث می‌شوند تحریم بیشتری به مردم وارد شود.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آدم سیر، آدم گرسنه را دیوانه فرض می‌کند، به اظهارات وزیر نیرو در جلسه امروز اشاره کرد و یادآور شد: وزیر نیرو چه راهکار عملی برای حل مشکلات ارائه کرد؟ آیا روزی ۶ ساعت خاموشی چاه موتورهای برق و یا بیمارستان‌هایی که باید عمل جراحی انجام دهند، روا است؟ لذا وزارت نیرو تدبیری در مدیریت زمانی برق و تولید برق ندارد.

وی در ادامه با ابراز تأسف از اینکه سیاستی ناخودآگاه در کشور مردم را به سمت عدم حضور در انتخابات می‌برد، عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که کشاورزان، دامداران، صنعتگران و پزشکان را ناراضی کرده است.

نیک‌بین ادامه داد: با این حال مردم با حضور به موقع پای صندوق‌های رأی موضوع امید را از دل دشمنان داخلی و خارجی می‌زدایند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه طبق مرّ صریح قانون وزارت نیرو حق خاموشی برق چاه‌ها را ندارد، خاطر نشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ باید به این موضوع رسیدگی کند.

کد خبر: ۹۱٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha