۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
تاکنون ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان مرکزی اختصاص یافته است
معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار مرکزی:

تاکنون ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان مرکزی اختصاص یافته است

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: تاکنون ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان مرکزی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای صد درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بانک‌های عامل استان مرکزی مصوبه وجود دارد و معادل ۹۰ درصد آن پرداخت شده است.

فرخی با بیان اینکه دو هزار و۲۶۳ طرح با رقم ۲۸۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان منجر به عقد قرار داد شده است گفت: تاکنون دو هزار و ۶۹۸ طرح اشتغال زایی با رقم ۴۰۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است که پنج هزار و ۹۰۲ فرصت شغلی را در استان ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به استان بابت اشتغال پایدار روستایی تخصیص یافته است بیان داشت: خوشبختانه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیش از رقم ابلاغی که ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است به اشتغال روستایی این استان تخصیص پیدا کرده است.

وی عنوان داشت: در این جلسه دو دستور کار از قبیل بررسی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در تسهیلات اشتغال پایدار در نقاط روستایی و عشایری و عملکرد بانک‌ها در خصوص تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر: ۹٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha