۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
۲۰ هزار گواهینامه الکترونیکی مهارت در سیستان و بلوچستان صادر شد
مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان:

۲۰ هزار گواهینامه الکترونیکی مهارت در سیستان و بلوچستان صادر شد

زاهدان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۲۰ هزار نفر از متقاضیان آموزش‌های مهارتی در این استان امسال گواهینامه الکترونیکی دریافت کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، خداداد اولیایی اظهار داشت: ۳۶ هزار و ۲۰۰ نفر در آزمون‌های تفاهم‌نامه صنعت ساختمان، هماهنگ کاغذی و آنلاین الکترونیک شرکت کردند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه الکترونیک شدند.

وی گفت: گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سال ۹۲ به صورت استعلام الکترونیکی در سامانه پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور قابل رؤیت چاپ و دریافت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: بیش‌از ۲۱ هزار و ۹۷۰ نفر در آزمون هماهنگ کاغذی ثبت نام کردند که از این تعداد برای ۱۲ هزار و ۶۵۰ نفر گواهینامه صادر و همچنین ۱۰ هزار و ۳۳۰ نفر در آزمون آنلاین الکترونیکی شرکت کردند که برای بیش از چهار هزار و ۶۰۴ نفر از آنها نیز گواهینامه مهارتی صادر شد.

وی بیان کرد: در آزمون صنعت ساختمان نیز سه هزار و ۴۹۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و۲۷۷ نفر در آزمون قبول شدند و برای آنها پروانه مهارت صادر و ۵۶۴ نفر نیز در آزمون‌های تفاهم‌نامه ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۴۳۰ نفر موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

اولیایی گفت: بنا بر هماهنگی‌های بعمل آمده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی آزمون‌های اسفند ماه ۹۸ لغو و به سال آینده موکول شد.

کد خبر: ۹٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha