۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
یک هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای در مازندران توزیع شد
رئیس سازمان مدیریت مازندران:

یک هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای در مازندران توزیع شد

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از توزیع هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان برای تامین و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در استان خبر داد.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توزیع هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در استان اظهار داشت: این اعتبارات هزینه ای و جاری بوده و شامل حقوق و مزایا، بازنشستگی و هزینه های پشتیبانی دستگاه های اجرایی است.

وی از تعیین تکلیف و الحاق سه روستای آمل به شهر خبر داد و گفت: در نشست شورای برنامه ریزی برای الحاق سه روستای آمل به شهر تصمیم گیری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد: تعیین تکلیف طرح جامع شهر امیرکلا بابل و طرح هادی شهر فرح آباد نیز جزو طرح هایی بود که مصوب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی از اهتمام و توجه دولت برای تکمیل طرح های نیمه کاره از جمله ورزشگاه شش هزار نفره ماهفروجک ساری خبر داد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز سال قبل در سفر به استان از این پروژه بازدید کرده بود.

غلامی راد، پسماند را از جمله مشکلات و مسائل اساسی در استان مازندران برشمرد و گفت: پسماند به عنوان مسئله یک در شمال کشور و منطقه یک آمایش سرزمین است و خوشبختانه دولت در سال های اخیر بودجه خوبی برای ساماندهی آن ارائه کرده است.

کد خبر: ۹۰٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha