۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مشکل تامین ماسک در قزوین تحت کنترل است
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

مشکل تامین ماسک در قزوین تحت کنترل است

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از تامین مواد اولیه تولید ماسک در قزوین خبر داد و گفت: مشکل تامین ماسک در قزوین تحت کنترل است و به زودی تمامی نیاز استان تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، مجید برزگر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین گفت: یکی از مشکلاتی که طی روزهای اخیر در استان قزوین با آن مواجه بودیم مشکل در تامین ماسک بود چراکه در استان قزوین تنها دو واحد کارگارهی تولید ماسک وجود داشت، این در حالی است که در تولید مواد ضدعفونی کننده مشکلی نداشتیم و حتی بخشی از نیاز سایر استان ها را نیز تامین میکردیم.

وی بیان کرد: با افزایش خطوط تولید ماسک و تهیه پارچه و مواد اولیه تولید ماسک در استان قزوین به حد قابل توجهی افزایش یافته است و در آینده نزدیک مشکل تامین ماسک تماما در استان مرتفع خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در حال حاضر توزیع دستکش بهداشتی لاتکس در استان قزوین آغاز شده است و بیش از ۹۴۱ هزار دستکش و ۱۰۰ هزار ماسک در بین ۱۰ بیمارستان در استان قزوین توزیع شده است.

برزگر عنوان کرد: همچنین بیش از ۲۳۵ هزار محلول ضدعفونی کننده دست و ۶۵ هزار محلول ضدعفونی سطوح در استان قزوین توزیع شده است و میتوان گفت در حال حاضر به تمامی ادارات، بانک ها، اتحادیه های پزشکی و دانشگاه ها بشی از ۵۰۰ هزار عدد دستکش توزیع شده است.

معاون سازمان صمت گفت: همچنین در این ایام بشی از ۱۹۰ هزار تیوپ ضدعفونی کننده دست و صورت توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸ واحد تولیدی در استان قزوین در حال تهیه مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش هستند و  تولیدات این واحد ها سریعا به مراکز عرضه محصولات بهداشتی و پزشکی، داروخانه ها و بیمارستان ها توزیع می شود تا نیاز کمتری در استان ایجاد شود.

کد خبر: ۹٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha