۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۳۲۰.۷۹ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان:

آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۳۲۰.۷۹ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شد

زنجان- افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: از سال ۹۲ تاکنون آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۳۲۰.۷۹ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است.

اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به آبگیری طرحهای تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره های آب زیر زمینی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۳۲۰.۷۹  میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است. 

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای تقویت سفره آب های زیرزمینی تغذیه مصنوعی است،اظهار کرد: از آغاز سالجاری تاکنون هم ۱۶.۶ میلیون متر مکعب تعذیه مصنوعی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: طی سالجاری طرح احیاء و تعادل بخشی در دستور شرکت آب منطقه ای استان است و با اجرای این طرحها در مصرف آب هم صرفه جویی محسوسی خواهد شد.

افشاری تاکید کرد: اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری به تعداد ۶۶ فقره با حجم صرفه جویی ۱.۲۱ میلیون متر مکعب در استان طی سالجاری انجام می شود.

وی بر لزوم مدیریت مصرف آب در زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: شهروندان زنجانی بر این امر اذعان داشته باشند که بارش ها در استان کاهش یافته و باید مدیریت الگوی مصرف آب  را در دستور کاری خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه طی خردادماه سالجاری بارش ها در استان خوب بوده است،گفت: امیدواریم تا پایان این ماه بارش ها تقویت شود.

کد خبر: ۹۰٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha