۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
 ۶۲۰ کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد
معاون عمرانی استاندار بوشهر:

۶۲۰ کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد

بوشهر - معاون عمرانی استاندار بوشهر از اصلاح ۶۲۰ کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی استان بوشهر در سال گذشته خبر داد.

مهرداد ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب مردم استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان استان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کیفیت بخشی به شبکه‌های آب‌رسانی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی مورد توجه و تاکید قرار دارد و با این اقدام مهم، بخش زیادی از هدر رفت آب کاهش می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بارندگی در سال گذشته، وضعیت منابع آبی در شرایط حساسی قرار دارد که صرفه‌جویی آب توسط مردم، کمک بزرگی به تامین آب خواهد کرد.

ستوده تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که داریم از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت آب شرب مردم در نقاط مختلف استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

تکمیل آب شیرین‌کن‌ها
وی بیان کرد: طی یک سال اخیر بیش از ۶۲۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی در استان بوشهر اصلاح و نوسازی شده است که گام بزرگی در جلوگیری از هدر رفت آب است و امیدوارم این روند تا اصلاح کامل شبکه‌های فرسوده ادامه داشته باشد.

 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل آب شیرین‌کن‌های در دست اجرا نیز از اولویت‌های مهم استان بوشهر در حوزه آب شرب است و از همه امکانات موجود برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این آب‌شیرین‌کن‌ها بهره می‌بریم.

ستوده بیان کرد: در هفته جاری نشستی با مدیران ارشد استان فارس در زمینه تامین بخشی از آب شرب استان برگزار کردیم که تعامل بسیار خوبی وجود داشت و امیدواریم مجموعه تلاش‌ها به رفع مشکلات منجر شود.

کد خبر: ۹۰٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha