۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
دقت در اجرای پرژوه‌های بزرگ ضروری است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

دقت در اجرای پرژوه‌های بزرگ ضروری است

اصفهان – نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سرعت پیشرفت مترو اصفهان – بهارستان قابل تقدیر است و در اجرای این پروژه کیفیت را در اولویت قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مترو اصفهان – بهارستان و دیگر پروژه‌های این شهر جدید، ضمن قدردانی از سرعت اجرای این پروژه طی یک سال اخیر و امید بخش بودن این پروژه اظهار داشت: در تیر ماه سال گذشته در سفر به اصفهان دستور تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به این پروژه را دادیم و در نهایت بیش از این مبلغ نیز به مترو اصفهان – بهارستان پرداخت شد.

اعتبار لازم برای بهره برداری از پروژه مترو اصفهان - بهارستان را تامین می‌کنیم
وی با تاکید بر اینکه انتظار ما این است که تا پایان دولت تدبیر و امید مردم بتوانند از مترو اصفهان – بهارستان استفاده کنند، تصریح کرد: همچنان آمادگی داریم که چنانچه این امر محقق شود بودجه این پروژه را تامین ‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

بی توجهی و سهل انگاری در اجرای پروژه مترو اصفهان – بهارستان نبوده است
وی افزود: بی توجهی و سهل انگاری در اجرای پروژه مترو اصفهان – بهارستان نبوده است و شناسایی موانع موجود اجرای این پروژه را در دستور کار داریم و برنامه ریزی برای رفع آنها را در دستور کار داریم.

نوبخت با بیان اینکه دقت در اجرای پروژه ها یکی از دلایل زمان بر بودن آنها است، تصریح کرد: از این رو کیفیت را در دستور کار داریم و اگر تسریع در کار در راستای مسائل مالی باشد همه توان خود را به کار می‌گیریم البته در پروژه بهارستان دیگر مولفه ها نیز باید مورد توجه باشد.

کد خبر: ۹۰٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha