۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
تغییر محل پرداخت اعتبارات دلیل تاخیر در اجرای مترو اصفهان - بهارستان
استاندار اصفهان خبر داد:

تغییر محل پرداخت اعتبارات دلیل تاخیر در اجرای مترو اصفهان - بهارستان

اصفهان– استاندار اصفهان گفت: تغییر محل پرداخت اعتبارات در روند اجرای پروژه مترو اصفهان – بهارستان مشکلاتی را ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس رضایی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های عمرانی و مترو اصفهان – بهارستان ضمن قدردانی از تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه‌های اصفهان اظهار داشت: نگرش مثبت به مترو اصفهان – بهارستان منجر به تسریع در بهره برداری از آن شد.

رشد ۳۵ درصدی مترو اصفهان - بهارستان طی ۱۱ ماه 
وی افزود: باید توجه داشت که پروژه مترو اصفهان – بهارستان طی ۱۰ سال ۳۵ درصد رشد داشت و به یکباره رشد خوبی را طی ۱۱ ماه اخیر داشته است.

رضایی اضافه کرد: امسال برای چهارمین بار از این پروژه بازدید رسمی داشتم و طی ۱۱ ماه اخیر این پروژه ۳۵ درصد رشد داشته است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تغییر محل پرداخت اعتبارات مترو در روند اجرای این پروژه مشکلاتی را ایجاد کرد، ابراز داشت: این امر باعث شد اجرای این پروژه از دی ماه سال گذشته قدرت بگیرد.

قرارداد خرید ریل طول کشید
وی افزود: انعقاد قرارداد با ذوب آهن برای تامین ریل نیز زمانبر بود و باید توجه داشت که فعالان این پروژه با قدرت فعالیت داشتند.

رضایی با بیان اینکه می‌توان تا پایان شهریور ماه رزین در مترو اصفهان – بهارستان تردد کند، ادامه داد: ارائه خدمت به مردم بسیار با ارزش است و خواهشمندیم اعتبارات باقی مانده برای این پروژه را برای سرعت بخشیدن به آن تخصیص دهید.

کد خبر: ۹۰٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha