۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
نمایشگاه گل و گیاه در یزد آغاز به کار کرد
با حضور ۱۱ استان؛

نمایشگاه گل و گیاه در یزد آغاز به کار کرد

یزد- نمایشگاه کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری و گل و گیاه با حضور ۳۲ شرکت از استان‌های کشور تا هشتم خرداد ماه در یزد برپا است.

به گزارش بازار، نمایشگاه کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری و گل و گیاه با حضور ۳۲ شرکت از استان‌های یزد، تهران، مازندران، تبریز، کرمانشاه، قم، اصفهان، اراک، فارس، مشهد و کرمان آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در قالب ۳۲ غرفه به نمایش گذاشته اند.

طبق اطلاعات منتشر شده، ۶۰ درصد از این نمایشگاه که در فضایی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر دایر است، به تجهیزات کشاورزی و بقیه مربوط به گل و گیاه اختصاص دارد.

انواع گل و گیاه و پوشش گلخانه ها، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گلخانه ها، پوشش استخرهای ذخیره آب و پرورش ماهی، سیستم‌های نوین آبیاری و ماشین آلات کشاورزی در حوزه کوددهی از محورهای اصلی این نمایشگاه به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا هشتم خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در جاده کنارگذر برپا است.

به گفته علمدار رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تا پایان امسال ۲۸ نمایشگاه در عناوین مختلف مصوب شده که با اجازه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۹۰٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha