۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
باید نیاز به توسعه نیروگاه برقی را زودتر علاج می‌کردیم/ مردم نباید تاوان تولید رمز ارزها را بدهند
نماینده فریدون شهر در گفتگو با بازار:

باید نیاز به توسعه نیروگاه برقی را زودتر علاج می‌کردیم/ مردم نباید تاوان تولید رمز ارزها را بدهند

حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس گفت:وزارت نیرو باید با مصرف کنندگان غیرقانونی برق برخورد شدید کند لذا مردم نباید تاوان تولید رمز ارزها را بدهند.

حسین محمد صالحی دارانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به قطعی برق و تاثیر رمز ارزها در این رابطه گفت: اگر رمز ارزها باعث افزایش مصرف برق و قطعی آن شده باشد به هیچ وجه این مسئله پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اگر ما ۲ الی ۳ هزار مگاوات از برق مصرفی مان را صرف رمز ارزها می‌کنیم باید به این سوال پاسخ داده شود که مگر ما در این بخش توسعه ای داشتیم  که اطلاعی از آن نداریم همچنین دولت باید به این سوال پاسخ دهد که چرا با فعالیت زیرزمینی رمزارزها که غالباً مجوز لازم را ندارد، مقابله نمی‌کند چرا که شناسایی این موارد برای وزارت نیرو به هیچ وجه کار سختی نیست.

محمد صالحی  با بیان اینکه حتی وزارت نیرو برق سایر مصارف اعم از صنعت، کشاورزی و مصارف خانگی را کاهش داده است گفت : در مدت زمان گذشته برق این گروه ها هم کاهش پیدا کرده یعنی برق چاه های کشاورزی در اوج پیک مصرف فعالیت قطع می‌شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته کشاورزان با این مسئله مشکلی ندارند و باز هم خود را با این مسئله هماهنگ می‌کنند اما این جای سوال دارد که با وجود این همه قطعی و صرفه جویی چرا ما همچنان در زمینه انرژی برق کمبود داریم لذا اگر نیاز به توسعه نیروگاه‌ داریم باید خیلی زودتر از اینها برنامه‌ریزی و اقدام می‌کردیم.

نماینده مردم فریدن،فریدون شهر و چادگان مجلس با بیان اینکه سیاست‌های دولت بر مبنای افزایش درآمد در حوزه برق است، گفت: از این رو باید این منابع در حوزه مربوطه هزینه شود تا رضایت مشتریان برق جلب شود چرا که هنوز با توجه به پیشرفتهای روز افزونی که در جهان رخ می دهد، خیلی از مصرف کنندگان ما مجهز به کنتر دیجیتال نیستند.

محمد صالحی  تاکید کرد: اینکه ما نتوانیم چند واحد رمز است که به صورت خانگی و زیرزمینی فعالیت می کنند را کنترل کنیم مطمئنا باید بدانیم این امر می‌تواند مشکلات مردم را دوچندان کند . همچنین امروز در شرایط سخت کرونا دانشجویان امتحان مجازی می دهند و دانش آموزان فرصت حضور در مدرسه را ندارند و همگی این امور باید از طریق راه دور و انرژی برق انجام شود بنابراین وزارت نیرو باید با مصرف کنندگان غیرقانونی برق برخورد شدید کند و مردم نباید تاوان تولید رمز ارزها را بدهند.

کد خبر: ۹۰٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha