۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
پذیرش مسافر در هتل ها و اقامتگاه های آذربایجان غربی ممنوع است
استاندار آذربایجان غربی:

پذیرش مسافر در هتل ها و اقامتگاه های آذربایجان غربی ممنوع است

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی، پذیرش مسافر در هتل ها و اقامتگاه های استان را ممنوع دانسته و گفت: با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری قبل از ظهر پنج شنبه در جلسه استانی مبارزه با کرونا که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، گفت: با افرادی که به مسافران سوئیت یا اقامتگاه اجاره بدهند، برخورد می شود.

وی از برخورد با افرادی که بیماری کرونای خود را پنهان کنند، خبر داد و گفت: از مسئولان و البته خود مردم می خواهیم نسبت به کاهش تجمعات و در خانه ماندن برای قطع زنجیره کرونا ویروس اهتمام جدی داشته باشند.

شهریاری همکاری مردم و رسانه ها را در شکست دادن کرونا، اصل اساسی دانست و گفت: پیشنهاد تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی کشور را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرده ایم اما در نهایت تصمیم نهایی با این ستاد است.

مدیران ادارات نسبت به دورکاری کارمندان اهتمام داشته باشند

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اما در حال حاضر از ادارات و دستگاه های اجرایی می خواهیم نسبت به کاستن نیروهای خود اقدام کنند به گونه ای که طبق آمار، ۵۰ درصد نیروها می توانند با هماهنگی مدیران دورکاری کنند.

وی بر تدوین و اجرای برنامه های پرنشاط برای مردم تاکید کرد و گفت: شهرداران و دهیاران به ضدعفونی نمودن شهرها و روستاها، استفاده از ظرفیت مساجد جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در خصوص مضرات مصرف الکل اهتمام داشته باشند.

شهریاری با اشاره به روند روبه رشد کرونا ویروس گفت: مبادی ورودی استان و نیز شهرهایی چون بوکان، سردشت و شاهین دژ به صورت جدی کنترل می شود.

واردات برخی اقلام بهداشتی از کشورهای چین و ژاپن

وی در ادامه از واردات برخی اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: برای تامین نیازهای مردم اقلامی چون ماسک و الکل با رعایت موازین بهداشتی به زودی از کشورهای چین، ژاپن و برخی کشورهای همسایه خریداری و در استان توزیع خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود اقلام اساسی به اندازه کافی در فروشگاه های استان گفت: سهمیه نانوایان نیز بیشتر می شود تا مردم مشکلی در این خصوص احساس نکنند.

وی با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر نیز گفت: مقرر شده است تا با هماهنگی نهادهای مختلف بسته های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.

کد خبر: ۹٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha