۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تقویت رابطه با بخش‌خصوصی در سفرهای استانی| هرکس که اعتقاد به حل مسائل ندارد مسئولیت نخواهد گرفت
رییسی در گفتگوی اختصاصی با «بازار»:

تقویت رابطه با بخش‌خصوصی در سفرهای استانی| هرکس که اعتقاد به حل مسائل ندارد مسئولیت نخواهد گرفت

سید ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با بازار گفت: اولویت اقتصادی من توجه به مسایل معیشت مردم و توجه به دیدگاه های فعالان اقتصادی است.

ایرج منصوری؛ بازار: رییس قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اتاق بازرگانی صنایع و معادن و بازرگانی کشاورزی ایران گفت: در مسائل اقتصادی توجه به معیشت مردم مهم است.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اولویت‌های دولت خود در آینده گفت: در مسائل اقتصادی توجه به معیشت مردم مهم است و در این رابطه لازم است که از نقطه نظرات و دیدگاه های بخش خصوصی، اصناف، تعاونی ها، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان به خوبی استفاده کنیم.

سید ابراهیم رییسی افزود:  مشکلات و مسائل اقتصادی کاملا قابل حل است و هر کسی که  اعتقاد و باور ندارد که مشکلات قابل حل است من معتقدم که نمی‌تواند مسئول باشد .

رییسی افزود: باید کسانی مسئول باشند که عمیقا معتقد باشند که مشکلات ما راه حل دارد و راه حل آن نیز در دستان توانمند همین مردم ، بازاریان، تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

وی گفت: دولت باید در جایگاه هدایت، حمایت و نظارت ظاهر شود و برنامه من این است که حداقل هر ۶ ماه یکبار بتوانند با انجام سفرهای استانی ارتباط خود را با بخش خصوصی بیش از پیش تقویت کنم.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص ارتباط مستمر با بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی در حل مشکلات می‌تواند بسیار اثربخش ظاهر شود و در این راستا  برای موفقیت در این زمینه باید بداند دولت با اوست و  حامی او است.

کد خبر: ۹۰٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha