۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان به چرخه تولید بازگشت
استاندار زنجان:

۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان به چرخه تولید بازگشت

زنجان- استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان به چرخه تولید بازگشت و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان گفت: پدافند غیرعامل، تحولات فناوری، آب و انرژی‌های پایدار در مدیریت و امنیت غذایی در سند آمایش مورد توجه است.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته با پیگیرهای انجام شده سند امنیت غذایی در استان زنجان تدوین شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه کارخانه فولاد جوشکاری آلیاژی استان که نیاز کشور را تامین می کند طی سال گذشته به دست رئیس جمهوری افتتاح شد، گفت: استان زنجان در زمینه حجم سرمایه گذاری خارجی با ۱۵۶ میلیون دلار در سال ۹۸ رتبه اول کشوری را  کسب از آن خود کرد و در سال گذشته هم استان در سرمایه گذاری خارجی رتبه دوم کشوری را داشت. 

حقیقی تاکید کرد: طی سال گذشته ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان به چرخه تولید بازگشت و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد. 

وی تصریح کرد: افزایش نرخ باروری از مولفه‌های مهم در سند است و موضوع جمعیت برای کشور و استان بسیار حیاتی است و باید مورد توجه قرار گیرد و برای افزایش جمعیت برنامه ریزی مناسب داشته باشیم. 

استاندار زنجان به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: ارکان انتخابات سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت باید به خوبی حفظ شود.

حقیقی با بیان اینکه در راستای برگزاری انتخابات سالم باید در چارچوب قانون رفتار کنیم، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید وظایف اداری خود را به صورت میدانی در انتخابات انجام دهند. 

وی افزود: از سال گذشته تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است. 

کد خبر: ۹۰٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha