۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
۱۴۰۰ تن میوه در اردبیل توزیع می شود
همزمان با سراسر کشور؛

۱۴۰۰ تن میوه در اردبیل توزیع می شود

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل با اشاره به ذخیره سازی ۹۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای ایام عید گفت: توزیع میوه شب عید همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف اردبیل انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی قبل از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار مرکز استان اردبیل گفت : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

رئیس سازمان صمت اردبیل به ذخیره سازی ۹۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای ایام عید اشاره کرد و افزود: توزیع میوه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف اردبیل انجام خواهد شد.

صادقی گفت : تمهیدات لازم بهداشتی از قبیل گندزدایی مرتب و منظم محل های توزیع میوه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت بر نحوه توزیع و رعایت بهداشت عمومی بدقت انجام خواهد شد گفت: افراد ارائه دهنده خدمات ملزم به استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در محل های توزیع می باشند.

صادقی در پایان تصریح کرد :این نشست با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار تشکیل شده و به این منظور استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس بر بازار و برخورد با متخلفین ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۹٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha