۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
هرگونه عرضه مرغ زنده در ایلام ممنوع است
معاون استاندار ایلام:

هرگونه عرضه مرغ زنده در ایلام ممنوع است

ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: عرضه مرغ زنده و کشتار غیر مجاز از ۱۰ خردادماه سال‌جاری در استان ممنوع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، جهانگیر رستم زاد در نشست کمیته ساماندهی مرغ ایلام اظهار داشت: با توجه به مخاطراتی که این قبیل کشتارها برای سلامت افراد به دنبال دارند و به منظور ساماندهی و کنترل قیمت مرغ هرگونه عرضه مرغ زنده در ایلام ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی می شود.

وی افزود: همچنین در راستای ساماندهی مرغ فروشی های زنده سطح شهر و کمک به معیشت خانوارهای آنان این افراد می توانند با دریافت مجوز قانونی از سهمیه مرغ کشتار روز بهره مند تا متضرر نشوند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: افرادیکه اکنون در زمینه عرضه مرغ زنده فعالیت دارند، شناسایی شده و در مهلت قانونی می توانند با برخورداری از مجوز سهمیه مرغ کشتار روز به عرضه مرغ به شهروندان ادامه دهند.

رستم زاد یادآور شد: با توجه به اعلام قیمت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اکنون برخی از این افراد بدون رعایت قیمت مصوب، مرغ را با قیمت بسیار بیشتر به مردم عرضه می کنند که موجب نارضایتی شهروندان شده و از طرفی چون این مرغ ها توسط دامپزشکی کشتار و نظارت نمی شوند، تهدیدی برای سلامت شهروندان بشمار می روند.

کد خبر: ۹۰٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha