۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
تصویب کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران اقتصادی
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس خبر داد

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران اقتصادی

نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران اقتصادی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: جزئیات طرح برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی، در تشریح دستور کار عصر روز گذشته(سه‌شنبه، ۴ خرداد ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه موافقت‌نامه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی مورد بررسی قرار گرفت و  کلیات و جزئیات آن تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین لایحه معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل بررسی و کلیات و جزئیات آن تصویب شد.

وی از بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در نشست امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده با اذن مقام معظم رهبری شکل گرفته و این طرح به دنبال قانونی کردن این دادگاه‌ها است؛ این طرح در نشست امروز بررسی و کلیات آن تصویب و جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شد.

نوروزی یادآور شد: مسئولانی از وزارتخانه های دادگستری و اطلاعات و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس در این نشست امروز حضور داشتند.

کد خبر: ۹۰٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha