۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
یک میلیون جفت دستکش لاتکس در قزوین تولید می‌شود
طی هر هفته؛

یک میلیون جفت دستکش لاتکس در قزوین تولید می‌شود

قزوین - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تولید دستکش و مواد ضدعفونی کننده در استان به یک میلیون جفت در هفته رسید و از این رو آماده تامین نیاز استان‌های همجوار هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی قبادی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری قزوین گفت: در حال حاضر به صورت میانگین طی هر هفته بیش از یک میلیون جفت دستکش لاتکس در استان تولید می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تولید دستکش در استان قزوین بیش از نیاز استان است و امروز توان تامین نیاز سه استان همجوار خود را نیز در این زمینه داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در بازه کوتاهی توانست شک بزرگی به بازار وارد کند و تقاضای یکباره برای دستکش و ماسک موجب شد تا در بازه کوتاهی مشکلاتی وجود داشته باشد اما با افزایش توان و ظرفیت تولید در واحدهای موجود در استان خوشخبتانه امروز در حوزه تولید دستکش و مواد ضدعفونی کننده مشکلی نداریم.

قبادی گفت: امروز چندین برابر ظرفیت مواد ضدعفونی کننده و دستکش در استان قزوین تولید شده است که به مردم اطمینان می‌دهیم نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی  عنوان کرد: در حال حاضر مواد ضدعفونی کننده و دستکش لاتکس در تمامی فروشگاه های عرضه تجهیزات بهداشتی و پزشکی و داروخانه های قزوین وجود دارد و کمبودی در این زمینه احساس نمی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: جای هیچگونه نگرانی در این مورد وجود ندارد.

کد خبر: ۹٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha