۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
فروش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا در قالب مزایده جدید
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور خبر داد

فروش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا در قالب مزایده جدید

میرمعینی، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: در مزایده شماره ۲۴۶ سازمان که دومین مزایده امسال است دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش پایه کالایی است که در معرض فروش عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، سید حسین میرمعینی افزود: سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی در راستای تعیین تکلیف اموال بیت‌المال همواره مزایده‌های سراسری برگزار می‌کند که شرکت عموم در آن آزاد است و با گرفتن یک امضای الکترونیکی همه می‌توانند به صورت آنلاین در این مزایده شرکت کنند.

وی گفت: شرکت در این مزایده از طریق ارائه قیمت و همچنین سپردن ودیعه می‌باشد و سایت tamliki.ir درگاه شرکت عموم در مزایده جدید است، اقلامی که براساس قانون تحویل سازمان شده‌اند در این مزایده به معرض فروش گذاشته می‌شوند که این اموال در ۳۰ استان و ۱۱۴۰ قسمت موجودند.

میرمعینی افزود: انواع کالاهای الکترونیکی، با دوام، کالاهای شیمیایی، برقی، لوازم آشپزخانه و ... در بین اموال به مزایده گذاشته وجود دارند.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: همه کالاهایی که به تولید داخل لطمه بزند در این مزایده به شرط صادرات واگذار می‌شوند و برای خرید آن‌ها وثیقه سه برابر ارزش ریالی از خریدار دریافت می‌شود که پس از خروج کالا از کشور وثیقه به خریدار بازپس داده می‌شود.

وی افزود: قصد داریم مزایده‌های آتی سازمان را به صورت حراج الکترونیکی گسترش دهیم و به زودی سامانه حراج الکترونیکی برای فروش جزئی‌تر کالاها و استفاده عموم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۹۰٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha