۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
۲۱ مورد اقلام بهداشتی احتکاری در زنجان کشف شد
رئیس کل دادگستری زنجان:

۲۱ مورد اقلام بهداشتی احتکاری در زنجان کشف شد

زنجان - رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با پیگیری‌ و نظارت‌های مستمر دستگاه قضایی، ۲۱ مورد اقلام بهداشتی احتکار شده، کشف و در اختیار شبکه توزیع قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی کننده به موضوع احتکار کنندگان اقلام بهداشتی خارج از نوبت در زنجان خبر داد و افزود: در این راستا به تمام دادستان‌های استان دستور داده شد تا در زمینه کشف اقلام احتکار شده و برخورد جدی و بدون اغماض با عوامل سودجو و فرصت طلبت برخورد قاطع و سریع انجام دهند چرا که توجه به این امر نیز از انتظارات مردم از دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه در راستای نظارت و پیگیری‌ها به عمل آمده در استان اقدامات و کشفیات خوبی به دست آمده که ۲۱ مورد اقلام احتکار شده در استان اعم از تعداد ۲۹ هزار و ۶۵۸ مورد ماسک، تعداد ۲۶۲ هزار و ۶۰۰ جفت دستکش لاتکس و ۴۱ هزار و ۴۴۸ لیتر محلول ضد عفونی کننده بر پایه الکل کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه همه تولیدات مواد شوینده و ضدعفونی کننده و دستکش ابتدا باید در خود استان مورد استفاده قرار گیرد، اظهار کرد: در همین راستا قرارداد فروش ۳۵۰ هزار جفت دستکش لاتکس بین یکی از شرکت‌های تولیدی و تاجر لبنانی لغو و تمام تولیدات این شرکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی زنجان خواهد شد.

صادقی نیارکی ادامه داد: با توجه به افزایش نیاز مردم به استفاده از مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی شاهد افزایش بی رویه قیمت اقلام بهداشتی هستیم لذا ترتیبی اتخاذ شده که واسطه‌ها حذف و اقلام فوق مستقیم در مراکز توزیع در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر: ۹٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha