۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد آغاز می‌شود

ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد آغاز می‌شود

کرج - مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد شنبه ۲۴ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، تقی رضایی گفت: متقاضیان گروه چهارم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته آینده تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

رضایی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد.

وی گفت: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۴ اسفند ماه جاری از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز افزود: به پیامک هائی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

رضایی گفت: بدیهی است ثبت نام نهائی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، ازطریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس ‪‪tem.mrud.ir صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: تمام متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مدیر کل راه و شهر سازی البرز گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

کد خبر: ۹٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • mahsa IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 0
      سلام میخوام راهمنایی کنید که چگونه ساختمان های سهام عدالت مسکن ملی بخش البرز شهر جدید هشتگرد رو چگونه ثبت نام کنم لطفا یک سایت یا سامانه برای این کار بدید ممنون خدا نگهدار