۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کمبود روغن سرخ کردنی در گیلان نداریم
سرپرست معاونت بازرگانی صمت گیلان:

کمبود روغن سرخ کردنی در گیلان نداریم

رشت- سرپرست معاونت بازرگانی صمت گیلان با بیان اینکه کمبود روغن سرخ کردنی در استان نداریم، گفت: لزومی ندارد مردم به دنبال برند خاصی باشند.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، محمد فیض خصوص کمبود روغن سرخ‌کردنی در استان اظهار کرد: در فروشگاه های استان کمبود روغن سرخ کردنی نداریم هر روزه به طور مرتب در فروشگاه‌ها این کالا توزیع و پخش می‌شود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه از آبان ماه سال گذشته کمی اوضاع بازار روغن بهم خورده بود که بلافاصله رسیدگی شد و در حال حاضر مشکل چندانی وجود ندارد.

فیض ادامه داد: مردم به دنبال برند خاص در خرید روغن سرخ کردنی هستند و چون این روغن‌ها را در بازار کمتر پیدا می کنند، فکر می‌کنند که کلا در بازار برای تهیه روغن سرخ کردنی مشکل وجود دارد.

وی اضافه کرد: همه روغن‌هایی که در بازار دارای علامت استاندارد هستند کاملا بهداشتی و از نظر سلامت نیز کاملا مورد تایید هستند و لزومی ندارد که مردم به دنبال برند خاصی باشند.

وی افزود: گاهی بحران ها ما را متوجه نقاط ضعف‌ها می‌کند و ما با بحران روغن در گیلان متوجه شدم که در تولید روغن استان دچار ضعف هستیم و سه کارخانه‌ای که در گیلان روغن تولید می‌کنند، برای رقابت با دیگر روغن‌ها نیاز به تدبیر دارند.

فیض با بیان اینکه ذائقه مردم به به سمت و سوی شرکت‌هایی که پخش پرقدرت دارند عادت کرده تصریح کرد: کارخانه های با برند معروف مشتری را با عرضه روغن های بسیار شفاف به خود جذب کرده‌اند.

وی گفت: عادت به مصرف روغن سرخ‌کردنی‌های برند معروف برای جامعه بار روانی به همراه داشته است و در حال حاضر برای تامین روغن شهرستانهای گیلان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص فروش محدود روغن از سوی صاحبان فروشگاه‌ها به مشتریان خاطرنشان کرد: مصوبه خاصی در این خصوص وجود ندارد و مدیریت فروشگاه تصمیم می‌گیرد که به گونه‌ای به مردم روغن بفروشد که همه خانوارها در خانه روغن سرخ کردنی داشته باشند.

کد خبر: ۹۰٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha