۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
لزوم تغییر تعرفه‌های مخابرات
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات عنوان کرد

لزوم تغییر تعرفه‌های مخابرات

محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: باید تعرفه‌های مخابرات تغییر کند تا بتوانیم پاسخگوی هزینه هایمان باشیم در غیر این صورت اداره مخابرات مشکل می‌شود.

به گزارش بازار، ابراهیم محمودزاده در مراسم بازدید رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز عملیات شبکه مخابرات ایران، افزود: شرکت مخابرات به ۳۰ میلیون مشترک خدمت ارائه می‌دهد و ما این ادعا را که می‌گویند مخابرات، رقیب ندارد قبول نداریم و به دنبال مشارکت همه شرکت‌ها و متخصصان هستیم.

وی گفت: معدل دریافتی ما از مشتریانمان حدود ۲۵ سنت و معدل دریافتی همراه اول و ایرانسل حدود یک دلار است در حالی که در کشورهای اطراف ۱۰ دلار است.

محمودزاده افزود: ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار هزینه نگهداری شبکه ثابت و اپراتورها در سال است و اگر ارز ۴ هزار تومان بود می‌شد کاری کرد، اما با ارز بالای ۲۵ هزار تومان نمی‌توانیم مخابرات را اداره کنیم و قطعا باید تعرفه‌های مخابرات اصلاح شود.

وی گفت: اگر قرار باشد هزینه هایمان را کاهش دهیم این کار را نمی‌توان با کاهش نیروی انسانی انجام داد چراکه کاهش نیروی انسانی در شرکت مخابرات امکانپذیر نیست.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: امروز مخابرات ایران دارای نشان اجتماعی است و به معنای ارتباطات ایران است و همه آحاد جمعیت کشور از خدمات مخابرات استفاده می‌کنند و ما درخواستمان از اعضای کمیسیون صنایع و معادن این است که حرف‌های ما را بشنوند و مشکلات ما را درک کنند.

محمودزاده گفت: ما توقع داریم که این کمیسیون درخصوص توسعه کشور حساس‌تر باشد و اگر دست ما را باز بگذارند نمی‌توانیم سرمایه گذاری داخلی را با اوراق و منابع داخلی و خارجی انجام دهیم.

کد خبر: ۹۰٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha